För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Är det någon som har rabatt på babyplagg som man kan skriva ut?
Är det någon som har rabatt på babyplagg som man kan skriva ut?
I brevet som kom med rabattkupongerna så står det bla under texten upptäck Lindex shop online: Därtill har du alltid fri frakt till valfri Lindexbutik. Det är superbra! Bara shoppa loss på nätet.
Köper ni ny vårjacka varje år i en ny större storlek? Tex om barnet hade förra året 92 men har 98 nu. Eller köper ni varannan större storlek? 92 och sen 104? Så de kan ha kläderna längre.
JAg blir tokigt, det finns så mkt fint på Lindex till mina tjejer och till mig! Var i stan igår men hade glömt kupongerna hemma men köpte iaf en topp till mig och hittade ett par jeans och top i stl 86 på rea. Vill ha så mkt!
Hur mkt kläder (pengar) köper ni till era barn i månaden? Ok det är inte dyrt på Lindex om man jämför med andra affärer.
Köpte den cupcake-tunnikan igår den med svart botten! Den är snygg!
Jag tänkte köpa en vårjacka till min dotter på 3½. Jag funderar på den mönstrade jackan grön o vit. Vet ni vilken jag menar? Eller ska man ta FIX-jackan? Varför?
Vi har också köpt fodrad regnkläder i Ullared. De var jättebra och även dagispersonalen tyckte det. Tösen frös inte alls!