-
Har ingen erfarenhet av termobyxorna men vi hade vinterjackan. Dottern som fyllde 3 i maj nu hade strl 98 på sin i vintras. Lite stor i början men inte för liten när vintern var slut. Var ca 95 lång på 3-års kontrollen i maj.Wilmis07 skrev 2010-08-03 17:19:59 följande:Någon som kan säga hur Fix vinterjackan och fix termobyxor var i storleken,det är dom från förra året.
-
Fick kuponger hem i brevlådan idag. 30% på valfri vara. Kod: SELC11291 20% på valfri kosmetikavara. Kod: SELC11292
-
Jag har inte fått nåt man kan skriva ut i allafall. Kanske någon annan fått det?
-
Är det någon som köpt byxorna och tröjan med Blixten MQueen på? Tröjorna fanns i grönt och turkos, kom runt BB i oktober? Vi köpte den gröna tröjan och byxorna och efter 1 (!!!) tvätt är trycket på både byxorna och tröjan sprucket över hela
Kommer självklart lämna tillbaka men blir så less på Lindex tryck ! Mer än en tvätt ska det ju hålla. Har tvättat enligt tvättråden på lappen...
-
Zasata: Har du nåt superbra tvättknep att dela med dig av? ;)
-
Var in på Lindex idag och reklamerade blixten kläderna där trycket släppte efter en tvätt. Fick ett toppen bemötande av hon som jobbade där. Hade köpt tröjan + byxan med 20 % på ett helt köp och det fick jag även på Bamse kläderna jag bytte till!
-
Jag har en kod som gäller till 31/12 på 2-pack babysockar på köpet. SEUG1106jannah skrev 2011-11-21 20:00:35 följande:Nån som har en rabattkod för ett gratis 2-pack babysockar vid köp av babyplagg? Ska beställa lite och en sån skulle sitta fint...
-
Lycka77: Har ingen erfarenhet av HMs skaljackor men deras vinterjacka är/var under all kritik tyvärr... Slutade med att jag köpte en till vinterjacka till dottern och slängde den från HM :( sömmar släppte, dragkedjan krånglade och delade sig mm. Sonens jacka är tyvärr lika så han använder inte heller den. Hoppas skaljackan är bättre!
-
Vi har ett par svarta med vita stjärnor på från Lindex.... de har ett antal år bakom sig men fungerar fortfarande kanon!Nia75 skrev 2012-02-28 13:25:19 följande:Tycker Lindex gummistövlar till barn är fina. Vet någon hur kvaliteten är på dom?
-
Någon som vet hur Lindex ull underställ är?
-
Jag har också bara fått på mail. Skriver ut och tar med till butiken!