Inlägg från: Lilla flodhästen |Visa alla inlägg
  • Lilla flodhästen

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Wilmis07 skrev 2010-08-03 17:19:59 följande:
    Någon som kan säga hur Fix vinterjackan och fix termobyxor var i storleken,det är dom från förra året.
    Har ingen erfarenhet av termobyxorna men vi hade vinterjackan. Dottern som fyllde 3 i maj nu hade strl 98 på sin i vintras. Lite stor i början men inte för liten när vintern var slut. Var ca 95 lång på 3-års kontrollen i maj.
    Wilma -07 & Lukas -09
  • Lilla flodhästen

Är det någon som köpt byxorna och tröjan med Blixten MQueen på? Tröjorna fanns i grönt och turkos, kom runt BB i oktober? Vi köpte den gröna tröjan och byxorna och efter 1 (!!!) tvätt är trycket på både byxorna och tröjan sprucket över hela   Kommer självklart lämna tillbaka men blir så less på Lindex tryck ! Mer än en tvätt ska det ju hålla. Har tvättat enligt tvättråden på lappen...

• Lilla flodhästen

Var in på Lindex idag och reklamerade blixten kläderna där trycket släppte efter en tvätt. Fick ett toppen bemötande av hon som jobbade där. Hade köpt tröjan + byxan med 20 % på ett helt köp och det fick jag även på Bamse kläderna jag bytte till!

• Lilla flodhästen
    jannah skrev 2011-11-21 20:00:35 följande:
    Nån som har en rabattkod för ett gratis 2-pack babysockar vid köp av babyplagg? Ska beställa lite och en sån skulle sitta fint... Flört
    Jag har en kod som gäller till 31/12 på 2-pack babysockar på köpet. SEUG1106
  • Lilla flodhästen

Lycka77: Har ingen erfarenhet av HMs skaljackor men deras vinterjacka är/var under all kritik tyvärr... Slutade med att jag köpte en till vinterjacka till dottern och slängde den från HM :( sömmar släppte, dragkedjan krånglade och delade sig mm. Sonens jacka är tyvärr lika så han använder inte heller den. Hoppas skaljackan är bättre!

• Lilla flodhästen
    Nia75 skrev 2012-02-28 13:25:19 följande:
    Tycker Lindex gummistövlar till barn är fina. Vet någon hur kvaliteten är på dom?
    Vi har ett par svarta med vita stjärnor på från Lindex.... de har ett antal år bakom sig men fungerar fortfarande kanon!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11