• Stina0

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Myran2007 skrev 2010-03-14 22:12:25 följande:
    Hej!Någon som vet hur Lindedx är gällande reklamationer utan kvitto? Jag har ett par FIX skalbyxor som har två små hål i de tejpade sömmarna, ett på vardera ben. Vet inte var kvittot är men jag köpte byxorna förra året. Hade samma fel på ett par POP byxor för ett tag sen och där var det inget problem. Men Lindex känns inte lika generösa och tillmötesgående, fast man har ju egentligen rätt att reklamera utan kvitto. Någon som har erfarenhet?
    Jag reklammaerade en FIX skaljacka utan kvitto, ändå fick jag pengarna i handen! Inga problem på mitt Lindex! (Gävle) 
  • Stina0

Nu finns muffinsklänningarna i shoppen!! Vet att det var någon som frågade efter dessa för någon dag sedan...

• Stina0
    lillronya skrev 2010-07-06 18:57:30 följande:
    Brukar det finnas fix skalbyxor på hösten, eller är det bara på våren?
    Någonting säger mig att det bara är på våren.... Men jag är inte säker!
  • Stina0
    Hallonmaja skrev 2010-07-28 19:40:06 följande:
    Har de nån ny rea på Lindex nu eftersom alla verkat shoppa så mycket idag?
    2 för 1 på all rea :)
  • Stina0
    anette 81 skrev 2010-07-31 20:54:55 följande:
    någon som har varit på Åhlens i Gävle?
    Jag har varit där!! I Fredags runt lunch. Shoppade massor av Barbapapa + en del Pippi. Fanns ganska mkt av båda dessa då iallafall. Nästan inga ytterkläder. Halva rea på diverse leksaker. Var det något särskilt du tänkte på?
  • Stina0
    anette 81 skrev 2010-08-03 09:07:16 följande:
    någon som har varit på lindex i gävle?
    finns det några overaller där?
    Om du tänker på den turkosa skaloverallen, så fanns två st idag. Kikade inte närmare,men såg att det var en mindre och en större.
  • Stina0
    anette 81 skrev 2010-08-03 21:27:50 följande:
    menade på rean
    Aha, jag såg inga overaller på rea. Ev att det fanns någon flecce på baby.
  • Stina0
    MTG skrev 2010-08-11 10:02:06 följande:
    finns i ljusgrå med svarta stjärnor oxå. tror det är samma, kollade på hemsidan igår.
    Mmm, det är samma. Enda skillanden är att på webben kör dom Back-to-school pris!! I butiken är det ord. pris på alla dessa plagg. Synd bara att det bara fanns svarta på webben, men snygga o till bra pris så ett par fick flytta hem till oss Skrattande
  • Stina0
    myHappiness skrev 2010-08-15 09:58:13 följande:
    HEJ, provar igen då mitt inlägg försvann i mängden..!
    Vågar man hoppa in här med en fråga?

Är det någon som jämfört fix overallen med den från KappAhl?

Tycker att den från KappAhl är mycket snyggare, men den har bara 5000 i vattenpelare.
    Är det någon som fått bekräftat från Lindex att det verkligen är 10000 på deras overall?

Tack på förhand!
    Hej!

Jag har inte jämfört dom, men jag har köpt KAXS overallen. SÅ fin Skrattande Den har kommit ut i butik i rött, grått, svart och grön.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11