Inlägg från: Linastrumpan |Visa alla inlägg
  • Linastrumpan

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Mamma och Mor skrev 2010-06-20 20:08:25 följande:
    Lånar tråden för en fråga om Nova Star - kläder :)
    Tänkte köpa ett par Nova Star-jeans till dottern men vet inte hur detta klädmärke är i storlek?
    Normala? Små? Stora?
    Dottern som är tänkt att få dessa jeans är ca 97 cm lång och väger kring 14 kilo, en smal tjej med andra ord. Hon har 104 på de flesta kläderna.
    Ska jag köpa storlek 104 tror ni?
    Min dotter är 105 lång och har 98 i sina NS jeans. Hon är också en smalfis och har några av de smalare modellerna, men jag tycker de är stora. Hon har 104/110 på alla andra byxor.
    Storken kom till mig två gånger....eller var det tvärt om!?!?
  • Linastrumpan
    Mamma och Mor skrev 2010-06-20 20:08:25 följande:
    Lånar tråden för en fråga om Nova Star - kläder :)
    Tänkte köpa ett par Nova Star-jeans till dottern men vet inte hur detta klädmärke är i storlek?
    Normala? Små? Stora?
    Dottern som är tänkt att få dessa jeans är ca 97 cm lång och väger kring 14 kilo, en smal tjej med andra ord. Hon har 104 på de flesta kläderna.
    Ska jag köpa storlek 104 tror ni?
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m51178046-77.html
    Här kan du få fler åsikter och råd om NS
  • Linastrumpan

Halva priset i min butik i södra stockholm. Kom förbi av en slump imorse vid öppning och fyndade en FIX skaljacka för 140kr

• Linastrumpan
    maggan75 skrev 2010-09-24 16:17:41 följande:
    Dragkedjan gick sönder
    Dotterns dragkedja gick också sönder på samma sätt. Men den var inhandlad våren -09. Lyckades dock hitta på butikschefen på mitt lindex som tog emot det som en reklamation och trots att den var så pass gammal så fick jag byta den mot en fix 3i1jacka Trist att grejerna går sönder men jag tycker att de har bra service i alla fall.
  • Linastrumpan

Fix 3i1 jacka har ett rejälare bixtlås. Det är YKK och den verkar hållbar. Jag kollade nog när jag blev erbjuden att byta skaljackan mot en sån. Vill ju inte ha samma problam igen.

• Linastrumpan
    sarismaris skrev 2011-02-25 16:41:19 följande:
    Men där finns ingen länk..?? Står bara "här kommer kuponger att skriva ut".....åsså inge mer..
    Klicka på HÄR i det inlägget (blått) det är länken
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11