För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Det är bara att måttbeställa.
Buttelina: Det är till att vara kreativ (tänker på bilderna i bt)
smillamilla: Vart har du hittat den supersöta tröjan med bakelser?
Köpte också ett par fina muddjeans till 4 åringen, en svart/vit Barbapappa pyjamas till henne och en Barbapappa tunika som brorsans flicka skall få i present. Och så blev den en tröja till mig för 40 spänn och en svart kofta. Behöver lite kläder själv, hade bara _en_ tröja i garderoben efter jag rensat ut nu när jag gått ner 3-4 storlekar.
HemmahosSofie: Exakt dom tre tightsen köpte jag till min Hanna också
Jag är ganska så säker på att jag hade kunnat bli tillsammans med, gifta mig och skaffa barn med en transvestist. För mig betyder det att han vet vem han är och skiter i vad andra tycker och sånt gillar jag
Min son säger ofta att han hellre vill vara flicka och heta Emma. Jag säger att han är en pojke men att han kan känna sig som en flicka ändå. Nu är han fyra år och kan ändra sig angående det flera gånger, men jag tycker att han ska veta redan som barn att det är helt okej att känns sig som en flicka trots att man är pojke.
Dock sätter jag inte klänningar på honom, men unisexkläder och vissa tjejplagg går bra. Han har inte precis visat på att han vill ha tjejkläder heller förutom Sputniktunikan från meandi och den fick han prova, men sen fick syrran ha den. Jag väntar fortfarande på att Sputnik ska komma tillbax och inte bara i tunika då.