Inlägg från: myHappiness |Visa alla inlägg
  • myHappiness

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

HEJ!
    Vågar man hoppa in här med en fråga?

Är det någon som jämfört fix overallen med den från KappAhl?

Tycker att den från KappAhl är mycket snyggare, men den har bara 5000 i vattenpelare.
    Är det någon som fått bekräftat från Lindex att det verkligen är 10000 på deras overall?

Tack på förhand!

• myHappiness

HEJ, provar igen då mitt inlägg försvann i mängden..!
    Vågar man hoppa in här med en fråga?

Är det någon som jämfört fix overallen med den från KappAhl?

Tycker att den från KappAhl är mycket snyggare, men den har bara 5000 i vattenpelare.
    Är det någon som fått bekräftat från Lindex att det verkligen är 10000 på deras overall?

Tack på förhand!

• myHappiness
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-15 11:24:52 följande:
    Det är 10 000 i vattenpelare på overallen, det står det iaf på lappen i den som jag köpte i går!
    Tack för svar! KAxs har 5000 i vattenpelare men kändes mycket smidigare än fix. Bättre passform. Men är det dubbel vattenpelare på fixen, så kanske man ska överväga den då, synd bara att den kommer i tre färger bara.
  • myHappiness
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-15 11:56:23 följande:
    Men 5000 är väl rätt okej annars också eller? Mina barn hade Mikk-line ifjol som hade 2000 funkade det med. Blöttes igenom bara när det var riktigt slaskigt först på våren.
    För riktigt slask har vi galonoverall från ellos (land & lake) Bäst när det töar! Har haft det till alla mina barn och är så nöjd! Fast för riktigt aktiva barn kan det blil lite svettigt i dem.

Har alltid kört pop och reima innan, men tänkte testa något annat i år. Har en didriksson som är alldelles för stor än och en ver de terre som ev kan användas i slutet av vintern, om sonen tar en växtspurt.

Hur mycket hinner en tvååring växa innan snön kommer???
  • myHappiness
    star67 skrev 2010-08-16 10:54:17 följande:
    elleo lurar kunder!
    jag beställde föra gång några varor och en överkast för 29 kr. jag fick andra varor utom överkast, mailade de de sa att den har försvunnit på posten blev sur o lämnade tillbaka hela beställnning.

Igår jag gjorde ny beställning och en veska addidas på köpet det står att paketet har skickat utom väska som står posten 10 /9. och jag beställde för veskan skull. varför de gör så??
    Du missade inget, överkastet var så himla fult!
  • myHappiness
    aglili skrev 2010-08-16 11:50:42 följande:
    Japp, jag skickade tom tillbaka mitt.
    det orkade inte jag, tänkte ha det som pinic filt nån dag, sen slänga det tror jag...Kräks
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11