• leias

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Såg att Lindex kalalde tillbaks 4 t.shirtar varav 2 med Hello Kitty. Jag har 2 med Hello Kitty och undrar nu om man måste ha kvitto med sig., För det har inte jag.
    Så det idag när jag gick in på lindex på internet.

Någon som varit med om detta förrut?

• leias

Köpte fix vinteroverall idag och sen beställde jag fix vinterjackan på internet och skulle köpa vinterbyxorna men de fanns bara från stl 92? Köpte jackan i stl 86. Står inte att det är slut heller.

Någon som sett i stl 86?

Använt 30% idag så overallen blev min för 490:-

• leias

Sista turen idag fråga jag om jag fick lämna 2 o hon skratta o sa att det var okej.

Har handlar för 6 stycken totalt

• leias

Säger de att man inte får använda 2 vid samma köp så säger man att man då vill göra 2 stycken köp istället.
    Jag utnyttyttjade 2 kuponger på 2 olika produkter.

Ingen som vet om skidbyxorna stl 86, hittar bara 92

• leias

Jag satsade på både overallen från Fix och jacka och byxa fix. Köpt jackan men byxor i 86 är på väg att komma in.

• leias

Vilken storlek tror ni era barn kommer ha till sommaren?
    Tänkter handla lite på rean. Hon är ca 85 cm lång idag och har 86 på byxor men tröjor 86-92.
    Kommer 92 fungera i sommar ellr ska man satsa på 98?
    Vad tror ni`? 

• leias

Vad tror ni om Lindex skaljacka finns 4 olika färger, vilken är snyggast till en tjej?
    Hade tänkt beställt så fort jag får en kupong 

• leias

Beställt den rutiga rosa jackan från Fix och med Fix överdragsbyxor.
    Hoppas den är fin, hade dne andra rosa färgen nu under vintern.

Nu ska det bara köpas en softshell jacka, ev den röda men läste den var tight och tjejen är lite rund. 

• leias

Ja nu har jag shoppat ytterkläder till dotter

Fix vår/höst jacka(skal)
    Överdrag/skal byxor fix  2 stycken (1 par till dagis)
    Rosa tunn vår/sommar jacka
    Softshell jacka röd 

Hoppas jag bara de är bra men har testat fix jackan och fix byxan och kändes rejält och tror det fungerar perfekt hela våren och hösten. 

• leias

Jag upplevde den stor. Hade kunnat kölpt stl 86 istället. Behåller dock stl 92 så fungerar den även till hösten. Är till en tjej på 22 månader.

• leias

Jag köpte en jacka från Lindex softshelljackan och tog en stor storlek och tyckte den satt bra.
    Men igår när hon skule använda den satt den inget bra. Känns för kort.

Jag har kvar följesedeln och påsen och ytterpåsen.
    Men lappen med priset har jag tyvärr inte kvar.
    Har kvar från de andra kläderna men inte just jackan.

Tror ni jag kan få byta till en större stl? Ska till Lindex på torsdag.

• leias

Ingen som annars har lappen kvar till en jacka stl 92 softshell som kan tänka sig skicka sin om de inte tar tillbaks jackan

• leias

Jag fick lämna tillbaks softshell jackan utan lappen, dock fanns ingen i stl 98 så fick pengarna tillbaks

• leias

Någon som provat fixoverallen i år?
    Hade den förra året och var jätte nöjd förrutom att jag upplevde den lite trång i mudden längst ner på armen,

Såg att de hade 1 bamse overall och ytterligare en variant. 

• leias

Tittade på lindex hemsida och såg att fix vinterbyxor kommit in.
    Någon som vet vilken färg det blir på fix vinterjackor i år?

Tryckte på en länk på deras hemsida så skulle man få 25% rabatt smsat eller mailat men inte kommit någon än. Var back to school rabatt 

• leias

Blir nog den rosa overallen och sedan lila jackan med svarta byxor till tjejen i år i vinterkläder.
    För tråkigt med bådde rosa overall och rosa jacka.

Kollade på Lindex direkt i butiken idag och där fanns inga vinterkläder ännu. 

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11