• Malo

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Åhh vad jag har krånglat idag. Lade undan turkosa short igår för att det var dåligt med storlekar i butiken för att åka till ett annat lindex idag. Där hade de en del annat som jag ville ha och tog därför två par shorts i en annan färg bara för att få allt på ett köp. Åkte sen tillbaka till den andra butiken för att byta shortsen och när jag står där i kön och läser på kvittot så inser jag att det kommit med ett extra plagg för 49.50 kr. Jaha... bestämde mig för att åka tillbaka till den första butiken. Bara för att komma dit och se alla stå utanför butiken eftersom brandlarmet gått... Hade inte tid att vänta så det var bara att åka hem igen. Undrar om man kan få tillbaka pengarna för ett plagg som man inte köpt? Tror de på en om det är någon annan i kassan? Det handlar ju inte om så mycket pengar, men det var ju hela vitsen med att handla på Lindex och med rabattkupong. Man vill komma undan billigt :D

• Malo
    TinkyWinky skrev 2010-08-31 08:57:22 följande:

Jag tror det var denna som de packade upp i butik idag. Såg inte stjärnan men reagerade på de fina ränderna som låg bakom disken. Hade jag sett stjärnan så hade jag bett om att få köpa en direkt...
  • Malo
    lillronya skrev 2011-03-24 10:13:47 följande:
    Gäller detta även i butik? Någon som vet?
    Ja det var erbjudande på vissa jackor i vår butik också!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11