• Mirva

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Enensammamma skrev 2010-09-12 09:22:32 följande:
    699 i butik men vi prat
    ade om henne i tradera tråden. Kan vara stöldgods så låt bli och köp du om du inte kollat upp det först
    star67 skrev 2010-09-11 19:42:13 följande:
    hur mycket de har betalat för den??

www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    Men oj, visste inte att det var möjligt. Borde inte sånt anmälas?
  • Mirva
    Smultronhjärta skrev 2010-09-12 11:37:36 följande:
    Säljaren i fråga skickar rek från Kina- jag har handlat flera ggr av henne utan problem. Man får dock ställa in sig på att vänta länge på sitt paket
    Men att köpen är problemfria är verkligen ingen garanti för att det har gått rätt till. Säljaren är väl inte dum och börjar strula med sina köpare.
  • Mirva
    Smultronhjärta skrev 2010-09-12 13:52:18 följande:
    Givetvis inte- jag tror inte att det handlar om stöld utan snarare att säljaren har möjlighet att fixa billigt från produktion eller liknande..Hon säljer även Katvig ibland.
    Sen om det är stöld eller vad det är orkar jag ärligt inte bry mig om..Jag handlade mycket av Dan/Marie,den säljaren hade jag under flera år personlig kontakt med på Traderas forum som på den tiden såg annorlunda ut-där gav hon en förklaring till varför hon kunde sälja som hon gjorde(ingen köpte väl den förklaringen egentligen men frågade inte mer)
    Javisst så kan det vara också, att hon/han har sådana möjligheter, men det är sanslöst billigt. Vad tycker Lindex själva? Råkade bara halka in här och blev så förvånad när jag läste säljarens annonser. 
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11