Inlägg från: Moonlight83 |Visa alla inlägg
  • Moonlight83

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Thegran skrev 2010-06-21 18:10:26 följande:
    använde 50 kr rabattkupong två ggr idag, i två olika butiker, var inga problem.

fyndade rejält till mig själv! de hade klänningar för 29 kr (!!) styck! ord. pris 250 - 299 kr.
    köpte fem stycken, och hade 50 kr rabatt på det så betalade 95 kr totalt!
    det var tydligen klänningar får förra årets kollektion som fanns kvar...snacka om bra pris!

köpte till dottern i den andra butiken, t3b2 med 50 kr rabatt :)

så NÖJD med dagens shopping!
    har de börjat med t3b2 i  vissa butiker redan?
  • Moonlight83
    Lantani skrev 2010-07-26 19:48:44 följande:
    Det har varit så sedan förra fredagen där
    att det är så olika mellan butikerna ,typiskt.
  • Moonlight83
    Lilaa skrev 2010-07-27 14:28:33 följande:
    Jag såg ingen halva reapris på nätet :( 
    beställde alldeles nyss från lindex hemsida  ta 2 betala för 1 var det,syns när man ska bekräfta köpet
  • Moonlight83

Typiskt att man befinner sig i sommarstugen långt uppe i norrland på landet just när lindex börjar sin 2 för 1 rea. Bor i linköping annars och där fanns en hel del. Men på fredag blir det att åka in till skellefteå och kolla in åhlens halva reapriset samt hoppas och be att lindex ska ha någonting kvar.

Någon som varit i skellefteå på lindex? Tänkte om de har nått kvar på sin rea.

Någon som sett om kappahl börjat sin halva rea för alla ännu? trodde det skulle bli direkt efter att det varit för medlemmar.

• Moonlight83
    badplats skrev 2010-07-28 20:18:17 följande:
    här i norrköping hade dom halva reapriset kappahl idag iallafall, men det fanns bara mini storlekar kvar :(
    vari umeå i går nämligen och där hade de ingen halva rea,inte ens ta 3 betala för 2.Konstigt att det är så olika
  • Moonlight83
    New mum skrev 2010-08-19 22:31:40 följande:
    är det dessa rabatt som gäller fortfarande eller finns det nån annan nu?
    Jag beställde precis nyss så det verkar vara de som gäller fram tills den 29:e. Jag fick en extra 25% på min tredje vara som jag inte hade räknat med plus de 10 extra%en. Så fick 30% på en och sen två med 25% samt 10% på hela orden.Någon mer som fått så? Glad blev jag iaf :) Bamse för hela slanten :)
  • Moonlight83

Om man haranvänt 30% och 25% kopongen på online butiken går det då att skriva ut och använda samma i butik?

• Moonlight83
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-19 14:29:24 följande:
    Hur mkt rabatt får man i "personalrabatt" på lindex? Fick erbjudande att köpa via en bekants bekant om jag VILL....
    tror det är 30%
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11