• Chetti

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Nu har jag äntligen hittat hit!

Minns att jag fick många kuponger förra året i mailen och hem i brevlådan men i år har jag knappt fått några. Tänker på Kapp Ahl och Lindex mest.

Kan man skriva ut kuponger från Kapp Ahl på nätet någonstans? Dags att köpa vinterkläder åt barnen och vill heslt inte betala fullt pris om det går att undvika =)

blääääääääääää
  • Chetti
    TinkyWinky skrev 2010-09-18 08:53:07 följande:
    Ngn som har provat kappahls vinteroverall proxtec ?? Bra eller dålig ??'
    e ju nästan lika dyr som tex polarn o. pyrets overall så tycker den isf borde hålla kvaliten.. 
    Min dotter hade vinterjackan förra året och vi var mycket nöjda. Varm och mycket bra kvalitet. Många tyckte den såg ut och kändes som en P.O.P.
    blääääääääääää
  • Chetti

Shoppade på Lindex i SKHLM idag, de hade visst 20% rabatt på alla ytterkläder denna helgen.
    En glad överraskning, fick 160 kr i rabatt.

Det blev jackan ovan i strl 116 för sonen, ordinarie pris 399kr och ett par FIX termo byxor i storlek 116 för 399 kr ordinarie pris. Men betalade bara ca 640 kr istället för 800kr =)

Jag tycker FIX termobyxor är så bra!

Så nu har barnen ytterkläder, nu gäller det att hitta vinterskor, svårare att hitta rabatter på skobutiker, eller vad tycker ni?
    blääääääääääää
  • Chetti
    Silverhaj76 skrev 2010-09-25 19:09:59 följande:
    Fina kläder du shoppat Cehtti!!! Hej hej förresten, det var länge sen, hoppas ni mår bra ! Har du tänkt att Ellos har 50% på valfri vara?  De har ju bra barnskor, bla Kavat!
    Hejhej!

Allting är bra tack! Hoppas ni också mår bra. Vilket bra tips, ska genast surfa in på Ellos och kolla.
    blääääääääääää
  • Chetti
    star67 skrev 2010-09-25 19:30:48 följande:
    var det på alla lindex butiker 20% jackor ?? jag hade en jacka som hade 30 % rabatt om jag byte den mot en fix 3 i 1 jacka hade jag fått 20 % först och 30% rabbat på den eller får man en.
    Det är bara på Lindex i Skärholmen Centrum som 20% rabatt på alla ytterkläder gäller och endast denna helgen.
    Vet inte om det går att kombinera rabatter?!
    blääääääääääää
  • Chetti
    backi2008 skrev 2010-09-28 20:40:45 följande:
    Kompisen fick 25% på en vara idag via sms. Jag haar aldrig fått något på sms utan bara i brevlådan eller via mail. Kompisen får bara på sms. Lite konstigt Obestämd
    Fick också det smset.
    blääääääääääää
  • Chetti
    Skytten75 skrev 2010-10-04 13:52:44 följande:

Hur har ni med vinterkläder, har ni både fodrade regnkläder, vinteroverall, vinterjacka och termobyxor?

Barnen har bara vanliga galonisar när det regnar. Om de har underställ och byxor under så räcker det under den regniga hösten.

Vinteroverall skippar jag, barnen hade det när de var 1-4 år men nu kör jag endast med termobyxor och vinterjacka. Oftast har de bara vinterjackan på sig till förskola/fritids och så tar vi med termobyxorna i handen.

Vi sparar alltid fjoårets vinterjacka och termobyxor och så har barnen de som extravinterkläder.
    blääääääääääää
  • Chetti

Ville bara säga att om man skaffar Medmera kort så får man en massa kuponger på olika ställen bl.a. en kupong på 50kr på KappAhl om man handlar för minst 100 kr.
    Även en kupong på 5% eller 10% på att handla i någon av Coopaffärerna och några andra.

blääääääääääää
  • Chetti
    klara07 skrev 2010-10-10 09:04:13 följande:
    Fast snart får man inga mer rabatter från Kappahl med medmera för de tillhör inte den koncernen längre, så då är det bättre att gå med i Kappahl club ist.
    Jasså, visste jag inte. Vet inite om jag är med i KappAhl club. Kan man gå med via deras hemsida?
    blääääääääääää
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11