Inlägg från: Sephiroth |Visa alla inlägg
  • Sephiroth

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Den där sablans jackan som är på bilden på reklamen här på familjeliv, vart sjutton får man tag i den då?

Jag menar den där jackan med stjärnor som en pojke har på sig. Hm. Frågade i butik idag och den fanns inte där och hon hade ingen aning om vad jag talade om.

• Sephiroth
    Stina0 skrev 2010-09-04 21:07:22 följande:
    Om du bläddrar lite bakåt i tråden, så tror jag det var någon som ringt/mailat kundtjänst och sagt att den skulle komma in. (minns inte exakt men jag tror det var nästa vecka)
    Aha! Tack så jättemycket för svar. Jag fullkomligt älskar den! Hoppas den  är fodrad och varm bara. =)
  • Sephiroth
    h80 skrev 2010-09-06 13:20:41 följande:
    aha, tack, får hålla utskik Glad
    hur är det om man handlar i webbshoppen, kan man byta/lämna tillbaka i affären?
    Det kan du =)
  • Sephiroth
    New mum skrev 2010-09-06 15:16:18 följande:
    vad konstigt..tittar man på annonsen så kostar stjärn-jackan 249kr..och tittar man på lindex hemsida så står det att den kostar 99kr...haha
    Haha, såg det nu jag också. Vilken miss ^^ Säkert kostar den mer ändå sen när det väl gäller.
  • Sephiroth

Ja det blir ingen stjärnjacka här tyvärr, då jag inte orkade vänta. Däremot kan jag rekommendera militärbyxorna med stjärntryck, köpte ett par gröna igår och de är varma och såå snygga på.:)

• Sephiroth
    star67 skrev 2010-09-29 11:17:25 följande:
    kanske någon av er här kan hjälpa mig! jag kan inte åka till butiken just nu och handla men kanske be någon göra det.
    Någon har kollat hur är den i stl 80?? Ojj de är redan slut här. www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=858...

eller om jag tar denna men i svart i stl 86 vad tycker ni?? www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=833...

Min son är 19 månader 78cm lång och är 10250g, han brukar ha 80- 86 överdel från lindex och 80 från HM.

Skulle den med stjänor passa honom??
    Ojdå alla stjärnjackor är redan slut. =) Vilken tur att vi redan köpt jacka.

Jag skulle tro att han behöver 86? Min 12månaders är lika lång men nästan 2 kilo tyngre och han har 86 nu.
  • Sephiroth
    Tegu skrev 2010-09-30 07:07:16 följande:
    Han var 85 cm lång och vägde 12.5 kg, huvudet var 50.2 cm. Han var då 1,5 år och en vecka gammal.
    Oj, min son har verkligen stort huvud. :-S Han hade något på 49cm strax innan han fyllde ett. ^^
  • Sephiroth
    Tegu skrev 2010-09-30 17:57:42 följande:
    Okej. Min son hade 4 cm på 1års kollen.
    Det var ett väldigt litet huvud. :-P
  • Sephiroth
    badplats skrev 2010-10-01 22:24:44 följande:
    Är det bara jag som upplever Kappahls kläder som små. Köpte lite grejer till dottern idag i storlek 80. När jag kom hem och skulle testa det på henne så satt de perfekt även om hon bara är 72 cm och drar 74 i de flesta kläderna, har lite 68 kvar... Är det någon annan som har märkt det här?
    Hm, jag tycker H&Ms kläder är väldigt små jag. :-S Har vart med om att vissa bodies från Kappahl har vart stora. :-S Tycker det är olika på varenda plagg för sjutton.
  • Sephiroth
    badplats skrev 2010-10-02 07:19:30 följande:
    hms kläder för oss är dunderstort. De få plagg jag har i 68 kvar är från hm... hmmm... skumt alltså
    Hahaha, fan så tokigt!  =) Måste bero på kroppsform? Sonen har 92 på sin vinterjacka från H&M och är bara ca 78-80 lång. ^^ 
  • Sephiroth
    kalmar brud skrev 2010-10-05 10:40:49 följande:
    Är det bra kvalitet på dom tag tre betala för 2??? Det finns ju i både tröjor och byxor.
    Jag älskar dem! De där stjärnbyxorna i mjuk velour är mina favoriter. :-P
  • Sephiroth
    AnkiFalun skrev 2010-10-15 13:10:02 följande:

Har beställt på nätet, är 1 sak jag ska lämna tillbaka.

Kan man lämna tillbaka det till sin butik och hur funkar det?

Man kan lämna tillbaka i butik och få pengarna tillbaka. =)
  • Sephiroth
    star67 skrev 2010-10-27 22:57:30 följande:
    vi funderar på att dopa våra son med namn Elmer eller Einar/Enar tycker ni de är fina eller inte??
    frågat många tycker de är fina och andra inte.
    Elmer är gulligt! Men som sagt ovan, gå på egen magkänsla. =)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11