Inlägg från: OsynligtSmåkryp |Visa alla inlägg
  • OsynligtSmåkryp

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

maggan75 skrev 2010-04-19 21:15:08 följande:
    Tack  hittade inte mitt kvitto Vet du vad windstoppern kostar ??
    299:- kostar dom.
  • OsynligtSmåkryp
    molnen skrev 2010-04-25 20:43:16 följande:
    Någon som testat Mykidoo kläder och kan utala sig om kvalite och st. mm (inte jag som säljer mm)
    Jag köpte två kortärmade tröjor alá 80-tal + en mössa med stora ögon på för ett par veckor sedan på en mässa. Alla plaggen håller sig fina ännu men så är tröjorna bara tvättade två gånger var.
    Men för 99:- styck var dom absolut värda sitt pris och jag tycker att dom är normala i storleken!
  • OsynligtSmåkryp

Hur funkar den här koden för 100:- rabatt vid köp för 400
    Räknas Ta 3 betala för2 som erbjudande?

Jag har en del saker i min shoppingkorg och när jag loggar in så får jag bara 50:- rabatt för min kod, det stämmer ju inte med något ju! :-O
    Första rabatten ska ju vara 100:-, 50:- står inte ens med som alternativ på min kupong...

Funkar det inte får jag väl handla i butik på tisdag då, men jag var ju shoppingsugen nuuu.

• OsynligtSmåkryp
    Xgirl83 skrev 2010-09-18 21:53:03 följande:
    Jag fattar visserligen inte varför du får 50:- i rabatt bara, konstig summa. Men när jag la min beställning så räknade den inte med det jag köpte av T3B2 i köpsumman. Därför lönade det sig i slutändan för mig att bara köpa TVÅ plagg från T3B2 (trots att det tredje plagget skulle ha varit gratis) för då kom jag upp i 600:- som gav 150:- rabatt. Så nej det verkar inte fungera på T3B2, men jag tror inte det är lika petigt när man handlar i butik.
    Ahh, jag får testa att handla i butik då och hoppas att det jag vill ha finns kvar!

Jag fattar inte heller den konstiga summan, det står ju iallafall på kupongen att jag får 100:- rabatt vid 400:-, så det är knasigt.
  • OsynligtSmåkryp
    sarsparis skrev 2010-10-02 09:54:37 följande:

Nån mer som upplever att tag 3 betala 2 tröjorna är små i storleken? eller så har de krympt mycket i tvätten. har två av de randiga, de är nästan för korta över magen och ryggen, armarna är bra. nån mer som upplevt samma sak?

Njae. Jag får köpa barnens vanliga storlek, annars blir ärmarna för långa. Men nu köpte jag 110 till minstingen på 103 cm, har inte provat tröjan än så vi får väl se.
    Hon har annars 104 i Lindex-tröjorna.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11