• lahja1

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

nån som vet hur länge Today priserna gäller på hm s hemsida??

• lahja1
    h80 skrev 2010-09-24 21:51:08 följande:
    vad är det?
    de har 50 % på utvalda plagg o de kallar de för today. låter ju som att borde bara vara för en dag men de fanns samma plagg igår med.....
  • lahja1
    solstraalen skrev 2010-10-09 20:36:02 följande:
    Köpte fixoverall till mina 2 små nu när de var nedsatta.
    Dock har bara dottern prövat sina, vi behöll den i strl 122 ! (beställde 116 och 122 till dottern ) å lämna tillbaka den i 116.

122 sitter lagom på henne?!?! Alltså lagom i den bemärkelsen att den borde passa hela vintern.
    Hon är ju liksom bara typ 107cm?!?!
    Är dom små i strl?
    Eller har hon växt en massa över en natt???
    Hon är medelmåtta och fyller 5 i december.

Får se vilken strl lillebror får behålla, om dom är så små i strl så blir de väl 110 iaf.

Men jag hoppas verkligen dessa är bra, inte testat dom innan.

Vad tycker ni?
    Jag fick köpa stl 116 till min dotter som är ca 1 meter lång kändes lite konstigt att gå så högt upp istorlek men de andra var för små i "kroppen" på henne. Verkar vara en lite konstig modell. Hoppas också att de är bra så hon håller sej torr:)
  • lahja1
    solstraalen skrev 2010-10-09 21:23:01 följande:
    Men oj, är din dotter 1m precis eller lite till?

Min grabb är kanske 98-99cm,  å har bara 104 och 110 hemma, så hoppas 110 blir bra.. eller att affärn har 116 kvar oxå
    för några veckor sen så var hon 99 cm. jag provade 104 och sen 110 men det vart så spänt i grenen när hon bockade sej ner fanns det liksom inget tyg över så det vart konstigt att röra sej. . kanske hon har lång överkropp? vet inte men har inte märkt av detta på andra märken. där har hon sina "vanliga" storlekar. Så det är väl bäst att du provar 104 eller 110 kan ju sitta perfekt på din grabb:)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11