Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Någon som har koll på överdragsbyxor på Lindex???
    Jag köpte till sonen förra året ett par bruna... Snöre i midjan men också resår. Förstärkta på knä och på rumpan... Fothällor...

Dom var inte fodrade men kanon nu när det börjar bli lite kallt...

Är det dessa??? www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx

• kalmar brud
    Xgirl83 skrev 2010-08-28 20:00:14 följande:
    Japp, det där är Lindex överdragsbyxor "Outwear" som de brukar ha. Sen brukar de även ha FIX överdragsbyxor som är helt vattentäta för 299:- tror jag, men dessa tror jag inte finns i butik nu.
    Okej tack... Nej jag är ute efter dom Outwear... Funkar perfekt
  • kalmar brud

Shit vad hösten kom snabbt... Det är ju kallt när man åker till dagis på morgonen nu ju... Så det blir nog in att handl  överdragsbyxor till sonen idag

• kalmar brud

Idag var jag på lindex och skulle ha överdragsbyxor men det var slut i nästan alla linde (vi har tre här i kalmar). Fanns inga i storlek 110 utan fick ta 116, lite långa men får vika dom. har jag tur så kan han ha dom nästa år också

• kalmar brud

har lindex några bra vintervantar på är lätta att ta på???

Jag har alltid köpt på ullared innan ett par som man kan öppna på hela handen och sen bara lägga i handen så man lätt får i tummen också... Men dom hade inte dom när vi var där.

Så jag vill ha tips på vantar till en på 4 år och en på 2 år. Dom ska alltså vara lätta att ta på.

• kalmar brud
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-27 18:18:09 följande:
    Kalmarbrud:
    Svarade för snabbt... såg nu att du letade efter fingervantar. De jag pratade om är tumvantar.
    lugnt... Det kan vara tumvantar till den lilla tjejen på 2 år. Kanske den stora på 4 år med... Eller vad har ni för vantar till era barn?
  • kalmar brud
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-27 18:04:42 följande:
    Jag köpte coops, och kan rekomendera! Lång dragkedja, och inte så tjocka så de går att leka med! Långt skaft. 99 kr för enfärgade svarta el lila, och 129 för rutmönstrade.

Sen beställde jag ett par vantar från www.pompdelux.se (nytt företag med hemförsäljning av barnkläder, kom till Sverige i våras). De kostar 90 kr, och samma där tyckte jag att de kändes tunna och mjuka, men bra! Tumvantar.
    Har du någon bild på dom vantarna?
  • kalmar brud
    AochJsMamma skrev 2010-10-01 20:39:36 följande:
    För en gång skull så är det massor av saker jag vill ha på LIndex...vaaaarför är det inte på lindex det är 25% på ett helt köp nu istälet för Kappahl?!   Tungan ute O vill inte vänta till mitten av månaden heller ju... jaja..
    kappahl tycker jag inte har så mycket kläder...
  • kalmar brud
    star67 skrev 2010-10-02 21:43:40 följande:
    25 % 8909 valfri vara
    20%  8843 hela köpet men bara på barn baby kläder kolla om de funkar fortfarande!!
    jag fick en kopung 20 på hela köpet på butiken men kunde inte åka idag var sista dag.Rynkar på näsan
    är dessa till lindex
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11