• liber

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

maadicken skrev 2010-10-15 09:53:44 följande:
    nån som har fått kuponger på mailen?
    bara fått erbjudande om 100 kronor på stickat, men det var ingen kupong, och gällde bara på dam.
  • liber
    emmisss skrev 2010-10-21 14:31:09 följande:
    är det någon här som har köpte lindex jeans overall? bra dålig? kan man ha den till en tjej, med en rosa mössa till?
    Klart man kan, låter jättefint Men den är bara i bebisstorlek väl? Min dotter är för stor då, annars hade jag definitivt kunna tänka mig den, älskar allt i jeans!
  • liber

Förut har alltid kunnat handla med 30%-kupongen även på rea. Men idag gick det inte. Någon som varit med om det? Har de ändrat reglerna? För jag vet säkert att det brukar stå "bara på ordinarie pris" eller något i den stilen, jag har ändå frågat varför kupongen då gäller men fått något luddigt svar om att rean är deras ordinarie pris!?

• liber
    ängeln83 skrev 2010-10-29 12:37:29 följande:

Då blev det en liten Lindex order igen, jag som absolut inte skulle shoppa mer
    Blev bl.a dom här:
    www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006...
    www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006...
    Lussekatts bodyn är ju såå fin, klämde på den i butik sist, blir perfekt till lussefikat

superöta! Synd att mitt barn har vuxit ur bebisavdelningen, blir bara mer och mer snyggt där ju äldre dottern blir
  • liber
    anette 81 skrev 2010-11-11 21:47:02 följande:
    någon som har en fix vinterjacka=
    menar du den som heter skidjacka? Vi har en sån, storlek 98 och den är väldigt stor och klumpig. Bred och fyrkantig i modellen.
  • liber
    j00hanna skrev 2010-11-25 21:52:24 följande:
    Ska åka och köpa en FIX vinterjacka åt sonen imorgon. Så min fråga är, vad tycker ni om dessa? :P
    De har ju dem på 40% så det är ju inte dyrt precis. Är de annars stora i storlek? Sonens skaljacka var stor i storlek..
    Jag gillar den inte, den som kallas skidjacka. Köpte på halva reapriset i januari (från hösten 2009). Den är väldigt stor och klumpig i modellen, bred och hård, följer inte kroppen alls. Men det beror säkert på vad barnet har för kroppstyp också och kanske blir den bättre när man har använt den ett tag, att den mjuknar till lite.
  • liber

Fick sms om halva reapriset hos Kappahl idag. Åkte dit men hittade bara lite strumpor Ser fram emot Lindex halva reapriset snart!

• liber

är det någon som minns exakt datum halva reapriset på Lindex började förra året? Har för mig att det var närmare två veckor efter det att Kappahl började med halva reapriset....

• liber
    passau skrev 2011-01-12 05:25:35 följande:
    Lindex började 19/1 med t2b1 förra året å 26/1 med halva rean låter tätt men så hade jag skrivit...
    Det är ju en vecka emellan, låter rimligt, har för mig att det var så sent också...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11