Inlägg från: Sommarpresent |Visa alla inlägg
  • Sommarpresent

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

star67 skrev 2010-11-15 18:18:55 följande:
    någon vet var kan man hitta billiga bak set men gärna med 2 kavelar. eller bara biliga kavelar men inte i plast??.
    Om du menar till barn så köpte jag en kavel till min dotter idag på Coop. 15 kr kostade den och den var i trä.
  • Sommarpresent

Hejsan alla Lindexexperter! Finns det någon som kan hjälpa mig? Skulle nyss hänga upp tvätten när jag till min stora fasa upptäcker att 7 par velourbyxor från Lindex blivit förstörda!! De är hårda och ser bedrövliga ut! Inte alls sådär mjuka och fina som de alltid varit. Det har aldrig hänt förut och vi har köpt velourbyxorna till den äldsta dottern i 2,5 år nu. Finns det något man kan göra för att de ska bli som vanligt igen? Mycket tacksam för tips om/hur jag ska/kan göra.

• Sommarpresent

Tack för svar! Sköljmedel har jag alltid använt. Torktumlare har jag ingen. Tycker bara att det är konstigt eftersom det aldrig hänt förut. Jag tvättar alltid kläderna på samma sätt med samma tvätt- och sköljmedel. Nu helt plötsligt så är 7 par byxor förstörda i samma tvätt. Byxorna var dessutom nästan nya, endast använda 2-3 ggr.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11