• SAJ

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Någon som vet om Bamse overallen på lindex.se är en fodrad vinteroverall? Någon som har erfarenhet av overallen? Bra/dålig?

Sen undrar jag också om någon vet om Lindex kommer få in tomtedress i velour till pojk i stl 92?

• SAJ
    SAJ skrev 2010-10-20 09:10:55 följande:
    Någon som vet om Bamse overallen på lindex.se är en fodrad vinteroverall? Någon som har erfarenhet av overallen? Bra/dålig?

Sen undrar jag också om någon vet om Lindex kommer få in tomtedress i velour till pojk i stl 92?
    Puffar för mina frågor, ingen som vet?
  • SAJ
    Lejån skrev 2010-10-20 21:37:10 följande:
    Här hade de nyinvigning i centrum ikväll så utöver 3 för 2 på barn så var det 100 kr rabatt om man handlade för 400 kr. Kunde ju inte låta bli att shoppa då.

Lilleman fick välja en pyjamas själv och han valde den rosa med självlysande spindlar. Knäpp på näsan på pappa som plockade fram en blå med bilar!
    Vilken stad?
  • SAJ
    winters skrev 2010-10-28 22:19:36 följande:
    Från 86, osäker på hur långt upp, 122 kanske?
    Låter intressant Skrattande. Får se om jag hinner inom ett H&M idag. Du vet möjligtvis inte hur länge de hade halva priset på utvalda jackor?
  • SAJ
    Pixxi skrev 2010-11-16 11:56:53 följande:
    Fick kupong idag, 50:- vid handel för 150. Men det stod inget osv så det gäller nog bara 50:- även om man handlar för mer.
    På Lindex?
  • SAJ

Ingen kupong ute från Lindex nu? Trodde de brukade komma ca den 15:e varje månad.

♥August♥
  • SAJ
    Sophie81 skrev 2011-02-16 16:09:14 följande:
    Man fick ju den där alla hjärtans dag gåvan med 25 % på valfritt modeplagg. De kanske tyckte det räckte?Drömmer
    Jag hoppas iaf oxå på kupong...
    Hur, var fick man den kupongen? Missat...
    ♥August♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11