Inlägg från: lyckligjanuari |Visa alla inlägg
  • lyckligjanuari

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

sesssan skrev 2010-10-28 00:20:29 följande:
    Så jävla irretrande att jag beställde på Lindex hemsida nu och råka beställa 2 varor av samma då jag bara skulle ha 1, klant att jag inte ens märkte det när jag direkt betala..hoppas de går att lösa..blir så trött på mig  själv
    Det går att reurnera direkt när du hämtar ut och få pengarna tillbaka det har jag fått göra när det blivit något fel.
  • lyckligjanuari
    maggan75 skrev 2010-11-03 21:10:28 följande:
    Här var det oxå rea på barnkläder men inte halva rea utan "vanlig"  Bla 99 kr för bamse regnbyxor och 149 för regnjacka
    Var var det? Var det de nya bamseregnkläderna? Undra om det gäller överallt nån mer som sett den rean?
  • lyckligjanuari
    maggan75 skrev 2010-11-03 21:55:52 följande:
    I jönköping, det var de  "gamla" de rosa bruna
    åh jag tycker de är jättefinsa men de finns inte kvar nånstans här stockholm i allafall inte vad jag har sett trist
  • lyckligjanuari
    ängeln83 skrev 2010-11-19 09:49:38 följande:
    Kan man reklamera utan kvitto?
    Köpte en Fix munkjacka till dottern i somras, tror vi använt och tvättat den kanske 2 ggr och nu trillar hela dragkedjan sönder, alltså dom där plast grejerna trillar bort. Blir sååå irriterad för den är sååå fin.
    Jag har gjort min dotters overalls dragkedja gick sönder det var inga problem fick byta den till en annan
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11