För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Jag skulle nog ta den mörkare blåa eller röda då.
Sonen fick en röd, men han är iofs inte på dagis.
Lag upp en bild på sonen i de suuuperhärliga äppelkläderna ;)
Köpte stjärnjeansen till sonen idag, alltså de lite mörkare (och kanske äldre?)
Han har annars storlek 98, eller 104 (104 är liite stort än) dessa stjärnbyxor var i storlek 110 men de passade bra endå! (gick ju å dra in lite i midjan)
Måste ju vara rätt små i storlek.
10€ gav jag iaf för dem :)
Fyndade en FIX fodrad regnjacka idag, den var svart och väldigt lysande gul. Superbra nu i höstmörkret.
För 9,95 € och hade kostat 39,95 € ;)
Någon som köpt vinteroverall från KappAhl? Kollade på dem idag och de var supersnygga, synd bara att de tål hälften så bra vatten som Fix overallerna...
Ingen som har köpt eller tänkt köpa KappAhls Proxtec vinteroverall? :)))
Är inte tag tre betala för två mjukisbyxorna JÄTTESTORA!?
Köpte tre par åt sonen och de var GIGANTISKA, de gamla som är storlek 104 är nästan för små..
Köpte de snygga haremjeansen och stjärntröjan åt sonen i helgen, de hade "köp barnkläder för 30€ och få 10€ rabatt" Suuper ;) En lite dålig bild finns i bildtråden.
lillronya: vilka fina kläder till en fin kille! Den rödrutiga skjortan är sååååååååå snygg! Tyvärr har jag lovat sambon att inte köpa nå barnkläder före december :D
Ska åka och köpa en FIX vinterjacka åt sonen imorgon. Så min fråga är, vad tycker ni om dessa? :P
De har ju dem på 40% så det är ju inte dyrt precis. Är de annars stora i storlek? Sonens skaljacka var stor i storlek..
någon vet var man hittar vit julgran??
rusta har en men den är jätte stor 210 cm, jag vill ha en 150 cm eller 180 cm.
ellos hade föra året , men har kollat de har inte i året.