• Merde

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Lalalong skrev 2010-07-23 19:05:27 följande:
    Kappahl börjar nog sin halva rea på lördag. Kom SMS igår om halva rean för medlemar, sms:et gäller fram till 25/7. Så jag antar det blir det för alla då. Köpte knickers och strumpor. Ord. pris 500 kr, betalade 150 kr.
    Jag har inte fått något sms och jag som lade undan lite reaplagg just på Kapp Ahl idag. Är det en kod man får i sms:et eller räcker det med att säga att man är medlem? (är relativt ny medlem sedan bara någon dag).
    Hjälp!
  • Merde

Snorky: Merci! Förhoppningsvis kanske jag får ett äkta sms imorgon men ifall jag inte får det borde det där ju duga fint :)

• Merde

Går det att använda 25% på ett köp i fysisk butik också och i sådana fall hur gåt man tillväga?
    Är förresten medlem i Lindex Club men har då inte fått hem något erbjudande :(

• Merde
    Tullemi skrev 2010-12-11 00:23:00 följande:
    Jag var inne i butik idag men hade glömt själva erbjudandet hemma och fick inte handla. De ville absolut ha lappen och det räckte inte med att vara club-medlem . Har man då inte fått erbjudandet hemskickat så vet jag inte hur man går till väga.
    Ännu en anledning för mig att inte handla på Lindex då. Blir så irriterad när erbjudanden inte skickas ut till alla medlemmar.
  • Merde
    Tensia skrev 2011-01-11 21:18:34 följande:
    hej
    jag har tyvärr inte fått något sms från kapphal =( är det någon vänlig själ som skulle vilja skicka det till mig??
    tänkte åka in till stan imorgon och då vore det ju super att kunna handla för halva reapriset.
    Jag fick inte heller något sms men fick handla på båda KappAhl-butikerna här i stan ändå. Jag sade bara att jag råkat radera bort sms:et och det var tydligen inga problem så länge man hade medlemskortet med sig.
  • Merde

Någon som har någon koll på om Lindex har någon rabattkupong som gäller på underkläder ute nu? Helst med % på ett helt köp.

• Merde
    Silverhaj76 skrev 2011-09-28 08:59:30 följande:
    Är det någon som vet nåt om de billiga FIX overaller på T? Som skickas från Shangai eller nåt? Är det nåt att öita på eller kan det vara stöldgods?
    Jag personligen skulle snarare gissa på att det är andrahandssortering ifrån en fabrik/fabriker i Kina. Det är ju inte direkt konstigt om säljaren väljer att utelämna den informationen heller om man säger som så.
  • Merde
    rulltårtan skrev 2011-10-24 16:13:54 följande:
    ingen so vet någon affär som har bra och billigt fleeceset? dagis efterlyste det när han ska sova i vagnen nämligen..
    För ett tag sedan (förra veckan) hade H&M fleecejacka och byxa välj 2 för 99 kr (ord.pris 99 kr/del). Vet inte om erbjudandet finns kvar dock.
    Köpte själv ett set med jacka och byxa och även om man både ser och känner att det inte är någon superkvalité direkt så funkar det fint just till det ändamålet du nämner.
  • Merde

30% på valfri vara på Kappahl.se kod: 43171
    Kupongerna som kom var 30% på valfritt damplagg och 25% på vardera herr/barn.

• Merde

Har gjort två beställningar med båda koderna och det verkar ha fungerat. Inte nu för att jag hämtat upp något ännu (står order under behandling) men antar att de gått igenom. Det verkar för övrigt som att koderna gäller med varor från outleten också.

• Merde

Någon som vet vilken vattenpelare det är på årets överdragsbyxor från Fix? (de för 299 kr). Hittar ingen information på plaggets lappar om det. Undrar för att jag hittade ett äldre par i butik idag och där stod det nämnt att vp var 10 000 så skulle behöva veta om det är vettigt att byta det par jag köpt mot det äldre paret eller om vp är samma bara det att de tagit bort vp från märkningen den här säsongen.
    Skulle också gärna veta om någon haft de omtalade överdragsbyxorna och vad de tyckt om dem.

• Merde
    Wilmis07 skrev 2012-03-16 09:27:52 följande:
    Årets skalbyxa från fix har 2000 i vattenpelare.
    2000? Inte undra på att de valt att inte märka plaggen då.

Bytte mitt nya par mot ett par med 10 000 i vattenpelare men kommer inte att behålla dem heller då de kändes och såg precis likadana ut som det andra paret. Misstänker helt enkelt att 10000 i vattenpelare på de byxorna i egentlig mening inte motsvarar mer än 2000 och det är därför de nya som verkar vara precis samma plagg är sänkta. Turligt nog för min del pga en kassörskamiss kan jag lämna tillbaks dem och få tillbaks fullpris trots att jag köpt dem med 30% rabatt kombinerat med ta tre betala för två så i morgon bär det av till Lindex och sedan till Po.p. Tänkte att jag för en gångs skull skulle köpa någon av de billigare kedjornas ytterkläder bara för att prova men det är något jag definitivt inte kommer att göra om. Så stor skillnad är det inte mellan 299 och 549 kr.
  • Merde
    VinterLycka skrev 2012-03-29 21:39:04 följande:
    Vilka koder finns på lindex nu?
    B31067 ska ge 25% på ett valfritt babyplagg (men när jag använde den gav den 30%). Gäller tom 120408

SELC12111 ger 25% på valfritt damplagg
    SELC12112 ger 25% på valfritt underklädesplagg och
    SELC12113 ger 20% på valfri kosmetikvara
    Gäller tom 120331

Inga vidare topprabatter direkt men...
  • Merde
    VinterLycka skrev 2012-05-25 00:33:01 följande:
    Blivit problem
    För någon som
    Returnerat varor med flera kombinerade rabatter? Vad hänt?
    Antar att det du vill veta är om det gått bra att returnera varor som du använt flera rabatter på?
    Och i mitt fall har det gått utmärkt så till vida att jag valt andra saker ifrån butiken har kassapersonalen låtit mig få rabatten på de nya varorna. Vet dock inte om det är praxis eller om de bara varit snälla.
    Skall du däremot ha pengarna tillbaks får du bara det du de facto betalat.
    Har du inget kvitto brukar det gå bra att byta till andra varor men jag har också varit med om att folk blivit nekade det (dock inte jag själv utan andra som stått i kö samtidigt som mig). Man får aldrig pengarna tillbaks utan kvitto dock.
  • Merde

Någon som skulle kunna rekommendera några bra vinterhandskar (åt en treåring) åt mig? Vet inte vad jag skall välja...

• Merde

25% på ett helt köp från Lindex (gäller ej Missoni)
    li12se10
    (osäker på om det  är en personlig kod men tror den skall funka för alla)

• Merde

Ta 2 betala för 1 på reavarorna i Lindex webshop.
    Har inte fått något meddelande om det utan såg det av en tillfällighet alldeles nyss.

30% på valfritt damplagg tom 31/10 SELC12421 (Ej Missoni)
    30% på valfritt barnplagg tom 31/10 SELC12423 (Ej Missoni)
    30% på valfr. underklädesplagg  tom 31/10 SELC12422 (Ej Missoni)

• Merde
    Tensia skrev 2012-10-25 13:38:56 följande:

har du någon länk så man kan skriva ut kupongerna?
    Nej tyvärr. Har bara fått kupongerna som postutskick.
  • Merde

Någon som fått några erbjudanden på sista tiden?
    Har inte fått något på jättelänge nu och är sugen på att handla lite :(

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11