Inlägg från: anja1661 |Visa alla inlägg
  • anja1661

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

kan man inte köpa vinteroverallen från bamse på nätet med den rabatten?? hittar inga overaller på hemsidan?

• anja1661
    star67 skrev 2010-12-10 14:51:43 följande:
    tips fix overall blev för 268 kr och bamse för 200 kr
    HUR kunde du köpa bamse overallen för 200kr?? vill oxå!
  • anja1661

har skrivit in båda koderna och de e registrerade men de drar inte 25%...hur gör jag??

• anja1661

a va fan!!! man måste ju ha kort...det har jag inget...*suck* vad ledsen jag blir   sonen ville så gärna ha en bamseoverall som syrran....

• anja1661

är clubkortet ett kreditkort?? kan jag inte bli medlem utan att lämna ut min årsinkomst o det??

• anja1661

tack snälla ni...det löste sig!!! syrran hade kortet så hon har köpt en overall åt mig för 192kr!! gissa vad sonen kommer bli glad nu!! nu slipper han termobyxor och jacka..han tycker det e sååå jobbigt med tvådelat!

åhh vad glad jag e nu...känns lite larvigt men det bjuder jag på!!

• anja1661
    arrro skrev 2010-12-11 04:52:58 följande:
    Hallå tjejjer. En fråga till er lindexfans. Måste man välja kreditgräns, går det inte att bara bli clubmedlem? Jag har provat på hemsidan, men kommer inte till steg två om man inte väljer kredit.
    Tacksam för svar
    satt typ en timme o försökte med just det...men tydligen måste man ansöka om det i butiken..
  • anja1661

min mamma berättade idag att en arbetskompis till henne fick massa erbjudanden via mobilen varav en var 30% på ett köp. men hon kunde handla flera gånger på den den rabatten så hon tjänade massor!! nån av er som gjort så?

• anja1661
    Ruso skrev 2010-12-12 23:01:18 följande:
    den där 50 kr... de kupongerna stod det ju gäller tom 30/11 på... eller vilka rabatter pratar du om?
    det finns två olika koder skrivna här i tråden...en var FB1000...den andra minns jag inte....
  • anja1661
    Tessie tessie skrev 2011-01-24 16:19:42 följande:
    Någon som haft bamseoverallen? Hur bra är den i vattentäthet och slitage? Köpte den på rean idag för ca 170 kr men vet inte om jag ska behålla. Min tjej är 3 år och jag köpte st 104.
    mina barn 5 och 4år har de nu i år....inget slitage på de men vattentät är den inte. visst den e vattenavvisande men man kan absolut inte sitta o plaska i pölar.
  • anja1661

jag svängde in på lindex idag och upptäckte att de hade halva reapriset idag!! jisses vad jag shoppade!! en jacka till nästa vinter, 2 festklänningar, en långärmad t-shirt, 1par jeans, en kortärmad t-shirt, 2st tvådelat set, 2par mjukisbyxor, 2par leggings, 2pack strumpor, 2 eller var det 3 bodys?

allt det för 600kr!!!

ska dit på torsdag igen...hoppas då på att kanske kunna fynda underkläder till mig oxå. idag blev det bara grejer till barnen...som vanligt! haha

• anja1661
    Jenna82 skrev 2011-01-24 22:45:31 följande:
    På mitt Lindex fanns det en grön jacka kvar på rean, strlk 86 eller om det va 92...sen fanns det de orangea, sen de lila och gröna med bubblor på eller va det är. Tror alla de jackorna gick på 200kr/styck. 
    Jag köpte en limegrön jacka, typ nåsoftshell tyg av nåt slag för 100kr(!!), grymt snygg! Ordinarie pris va 349 om jag inte minns fel.
    Dock så hade mitt Lindex inte nån rea på fix skalbyxor, några ws:ar eller sånt som jag egentligen va ute efter.
    Köpte också en regnjacka(bamse) för 75kr. (ordinarie 229kr) 
    ja jag köpte den lila jackan med ljusar lila bubblor /prickar på...superfin och jag gav bara ynka 124,50kr för den!! ord.pris 349:-
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11