För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
kan man inte köpa vinteroverallen från bamse på nätet med den rabatten?? hittar inga overaller på hemsidan?
kan man inte köpa vinteroverallen från bamse på nätet med den rabatten?? hittar inga overaller på hemsidan?
har skrivit in båda koderna och de e registrerade men de drar inte 25%...hur gör jag??
a va fan!!! man måste ju ha kort...det har jag inget...*suck* vad ledsen jag blir sonen ville så gärna ha en bamseoverall som syrran....
är clubkortet ett kreditkort?? kan jag inte bli medlem utan att lämna ut min årsinkomst o det??
tack snälla ni...det löste sig!!! syrran hade kortet så hon har köpt en overall åt mig för 192kr!! gissa vad sonen kommer bli glad nu!! nu slipper han termobyxor och jacka..han tycker det e sååå jobbigt med tvådelat!
åhh vad glad jag e nu...känns lite larvigt men det bjuder jag på!!
en till fråga: hur får man tag i dessa koder??
min mamma berättade idag att en arbetskompis till henne fick massa erbjudanden via mobilen varav en var 30% på ett köp. men hon kunde handla flera gånger på den den rabatten så hon tjänade massor!! nån av er som gjort så?
SELC1049 var den andra koden....
jag svängde in på lindex idag och upptäckte att de hade halva reapriset idag!! jisses vad jag shoppade!! en jacka till nästa vinter, 2 festklänningar, en långärmad t-shirt, 1par jeans, en kortärmad t-shirt, 2st tvådelat set, 2par mjukisbyxor, 2par leggings, 2pack strumpor, 2 eller var det 3 bodys?
allt det för 600kr!!!
ska dit på torsdag igen...hoppas då på att kanske kunna fynda underkläder till mig oxå. idag blev det bara grejer till barnen...som vanligt! haha