• Norpan

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Gjorde ett par fix fynd idag... ska kolla i flera affärerFlört Ni då? 

• Norpan

Om man har en född september 2010, vilken storlek nästa vinter? Funderar på om man skulle köpa en billig overall till nästa år...

• Norpan
    zasata skrev 2011-01-14 21:23:40 följande:
    86
    Tack!! Hittade fix 92 igår, då är det antagligen för stort nästa år.
  • Norpan
    star67 skrev 2011-01-15 12:19:17 följande:
    på rea på butik??
    Japp, tänkte invänta halva reapriset och köpa den för 249:- Värsta fyndet juFlört Kanske är värt att chansa, vintern är ju lång... eller har de en storlek i evigheter?? De hade Fix röda overaller och en större grön. Även vinterjackor. 
  • Norpan

Tänkte bara skvallra lite... var inne på Lindex idag, de hade fått in så mycket fint... massa kläder som inte finns på nätet heller. Fick med mig lite hem, som jag längtar att få använda. Kul med lite nya vårfina kläder!!! 

• Norpan
    vitsippan08 skrev 2011-06-29 11:44:21 följande:
    Jag vill köpa gamla filtar från Lindex som inte finns i butik längre!!!! Har du någon du kan tänka dig att sälja så maila mig på

[email protected]
      Mvh Linda
    Vilken filt letar du efter? 
  • Norpan
    winters skrev 2011-06-30 11:32:52 följande:
    Kommer ni att köpa den här? Kan inte bestämma mig om det kan vara mysigt för höstiga innedagar, eller om den känns för bebis?
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=162...
    Vi fick en snarlik från Kappahl, den har vi använt en gång. Blöjbyten är SÅ osmidigt. 
  • Norpan
    princess77 skrev 2011-07-18 22:04:40 följande:
    Hej alla Lindex tokiga

Jag letar me ljus och lykta efter en Lindex baby filt då våran fina med ugglor har blivit förstörd

Är det någon som sitter på en som dom kan tänkas skiljas i från?

Alla babyfiltar är av intresse!
    Vad är det för filt? Från vilket år? Finns det någon bild?
  • Norpan

Någon som har koll på om Lindex har halva rean nu, det är ju så på nätet...

Är fixoverallerna vettiga? Stora eller små i storlek? Funderar på vad man bör ha till en liten 1-åring... 

• Norpan
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-07-28 23:01:20 följande:
    Jag undrar oxå vad jag ska ha i vinter ti vår då 1,5 åring. han går ju för fullt nu så han kommer ju lätt vilja va ute o plumsa o testa snön så han måste ha rediga kläder på sig då med. Jag har ingen aning vad o vilka overaller som e bra
    Jag beställde en fix-overall nu, får se hur den ser ut när den kommer. Storlek 86 kanske är jättestort;) Jag fick i alla fall 55% rabatt, så det var ju bara att slå till.
  • Norpan

Det gick inte igenom i kassan, väntar lite... och när jag ser Lucas i overallen, inser jag att vår lilla tjej nog behöver mindre. Men vilken fin overall!!

• Norpan
    maadicken skrev 2011-07-29 08:54:38 följande:
    hur gjorde du för att få 55% rabatt?
    25% och 30%Flört Men det gick inte igenom i kassan, så det blev inget köp
  • Norpan

Jag funderar på om erbjudandena varje dag enbart gäller på nätet, någon som vet?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11