Inlägg från: Sophie81 |Visa alla inlägg
  • Sophie81

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Hej, är det ngn som har en rabattkod till ELLOS? Helst 50% och fri exp avgSkrattande
    men vad som helst går bra!{#emotions_dlg.flower}

• Sophie81

hej
    är det ngn som köpt en sådan här jacka & vad tycker ni om storleken???Drömmer

http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=11460004&styleid=11459974&path=3403475;3215210;3232580;3527905;111370;1357363

Jag köpte en i strl 98 till min pluttis på 87 cm. Den satt verkligen perfekt i "kroppen"-ingen växtmån alls och hade ett par cm växtmån i ärmarna (satt fint på eftersom det finns kardborreband). Upplever den som väldigt liten i storleken, funderar på om jag ska byta till en större. Hur upplever ni strl i jackan?
    (Min son har oftast strl 92 i kläder, men 98 i t ex Lindex kläder annars). 12 kg o 87 cm är han...
    Hoppas på svar och att inte alla sitter o väntar på melodifestivalenCool

• Sophie81
    ängeln83 skrev 2011-02-12 19:56:52 följande:
    Jag tycker också det är liten i storlek, jag köpte storlek 116 till min son som annars har 104/110 i kläder, 110 hade funkat men då kunde han inte ha något tjockare under, tanken var ju att ha jackan + fleece jacka i början av hösten så jag fick gå upp till 116.
    Tack för svar... får nog byta till strl 104 då....Tänkte oxå att han ska ha en fleece/tjockare tröja under nu i början av våren och i höst. Hoppas den inte blir för lång i armarna bara.
  • Sophie81

anette, det fanns ingen internetkod. Gäller bara i butik.

• Sophie81

är det ngn som provat att använda Alla hjärtans dag sms:et 2 ggr? (det där om 25% på valfri vara). Jag är lite sugen på att köpa en till sak... tror ni de ser att man uttnyttjat erbjudandet då jag drog mitt medlemskort? jag har sms:et kvar i min mobil.

Förstår att det är olagligt eller iaf olämpligt men så mkt jag shoppar på Lindex tycker jag dem kan bjuda till liteSkrattande

Vad tror ni man får för "straff" om de ser att man redan uttnyttjat erbjudandet? Vill för allt i världen inte bli avstängd fr Lindex medlemsklubb för alltid

• Sophie81
    star67 skrev 2011-02-14 12:05:11 följande:
    ja det går bra, jag har ångrat mig att jag inte använde 50kr rabatt flera gånger när de hade 1/2 rea, men jag använde sen till ordpris, men så man tjäner inte så mycket som det gjorde på rea.Flört
    ok, ska ta en sväng i efter att barnen vaknatDrömmer
  • Sophie81

star67. Jag bytte här i veckan en vara jag köpt i webbshoppen med 2 rabatter i butik. Gick hur bra som helst-hon var noga med att jag skulle få båda rabatterna i det nya plagget jag tog (hade jag verkligen inte räknat medFörvånad), har nog även gjort det någongång förut utan problem. Byter sällan, ofta prickar jag in rätt strl så jag kanske bara har haft tur. men jag nästan älskar "mitt" Lindex-de är supergulliga och ha ofta rea på kläder som inte är rea på i andra Lindexbutiker i nräheten. (har flera hyfsat  nära där jag bor).

• Sophie81
    SAJ skrev 2011-02-16 16:00:59 följande:
    Ingen kupong ute från Lindex nu? Trodde de brukade komma ca den 15:e varje månad.
    Man fick ju den där alla hjärtans dag gåvan med 25 % på valfritt modeplagg. De kanske tyckte det räckte?Drömmer
    Jag hoppas iaf oxå på kupong...
  • Sophie81
    SAJ skrev 2011-02-17 08:17:46 följande:
    Hur, var fick man den kupongen? Missat...
    det var sms utskick, så ingen kupong. Jag använde sms:et 2 ggrFlört
  • Sophie81
    SAJ skrev 2011-02-17 10:08:46 följande:
    Gäller tom?
    den gällde bara ca 12-14 feb (typ över helgen bara).
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11