För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Hej, är det ngn som har en rabattkod till ELLOS? Helst 50% och fri exp avg
men vad som helst går bra!
Hej, är det ngn som har en rabattkod till ELLOS? Helst 50% och fri exp avg
men vad som helst går bra!
hej
är det ngn som köpt en sådan här jacka & vad tycker ni om storleken???
http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=11460004&styleid=11459974&path=3403475;3215210;3232580;3527905;111370;1357363
Jag köpte en i strl 98 till min pluttis på 87 cm. Den satt verkligen perfekt i "kroppen"-ingen växtmån alls och hade ett par cm växtmån i ärmarna (satt fint på eftersom det finns kardborreband). Upplever den som väldigt liten i storleken, funderar på om jag ska byta till en större. Hur upplever ni strl i jackan?
(Min son har oftast strl 92 i kläder, men 98 i t ex Lindex kläder annars). 12 kg o 87 cm är han...
Hoppas på svar och att inte alla sitter o väntar på melodifestivalen
anette, det fanns ingen internetkod. Gäller bara i butik.
är det ngn som provat att använda Alla hjärtans dag sms:et 2 ggr? (det där om 25% på valfri vara). Jag är lite sugen på att köpa en till sak... tror ni de ser att man uttnyttjat erbjudandet då jag drog mitt medlemskort? jag har sms:et kvar i min mobil.
Förstår att det är olagligt eller iaf olämpligt men så mkt jag shoppar på Lindex tycker jag dem kan bjuda till lite
Vad tror ni man får för "straff" om de ser att man redan uttnyttjat erbjudandet? Vill för allt i världen inte bli avstängd fr Lindex medlemsklubb för alltid
star67. Jag bytte här i veckan en vara jag köpt i webbshoppen med 2 rabatter i butik. Gick hur bra som helst-hon var noga med att jag skulle få båda rabatterna i det nya plagget jag tog (hade jag verkligen inte räknat med), har nog även gjort det någongång förut utan problem. Byter sällan, ofta prickar jag in rätt strl så jag kanske bara har haft tur. men jag nästan älskar "mitt" Lindex-de är supergulliga och ha ofta rea på kläder som inte är rea på i andra Lindexbutiker i nräheten. (har flera hyfsat nära där jag bor).