Inlägg från: Minatre |Visa alla inlägg
  • Minatre

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Någon som vet hur FIX softschell jackorna är i storlek? Är de också stora? Sonen har 104 i storlek på övriga kläder.

• Minatre
    TinkyWinky skrev 2011-02-18 08:11:40 följande:
    har inte köpt den men provat den i butik och sonen som annars drunkar i jackor i strl 86 fick knappt plats över magen och armarna, den va väldigt tajt :/ provade en 92 o den stat lika tajt över magen men lite bättre i armarna och min son är ändå smal. väger 9930gr o ä3 82,6 cm lång..
    Tack för svar angående softshell. Jag var inom Lindex idag och de är ju hutlöst små i storlekarna. Fick ta 110 till min son som annars har 98/104. 

Och som någon påpekade, det är inte FIX utan Lindex egna jackor. Men riktigt snygga. Det fick bli en grön till vår kille Sen fick en superfin grå FIX klänning med luva komma med i påsen idag. Tips till er som har tjejer. Verkligen jättefin klänning. 
  • Minatre
    leias skrev 2011-02-18 10:15:53 följande:
    Vad tror ni om Lindex skaljacka finns 4 olika färger, vilken är snyggast till en tjej?
    Hade tänkt beställt så fort jag får en kupong 
    Personligen gillar jag ju den rosa men även den turkosa är kanonfin
  • Minatre

Tycker inte heller att de där jeansen är särskilt smala (om ni menar i midjan). Finns annars ett par liknande även på Kappahl som är snygga i passformen. 

• Minatre
    backi2008 skrev 2011-02-19 19:55:28 följande:
    Tycker tyvärr att kaphals muddjeans är väldigt hårda i mudden. Sonen som är väldigt rund om magen tycker inte om dom alls. Synd på annars prisvärda byxor.
    Har själv inte provat Kappahls men det är ju ingen hit om de känns hårda i mudden. Annars har de ju mycket fint där
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11