• pomola

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Tullemi skrev 2011-02-16 20:25:08 följande:

Åååh, ska ha kalas för Milea 3 år nästa lördag. Jag har inte hittat nån klänning eller annat plagg....Nån som sett nåt fint nyligen? Till henne alltså.... Inget glitter bara..... inga prinsessor heller....

Säg till om du hittar nåt - jag är också på jakt efter treårskalasklänning.
    dotter född -08
  • pomola

Lindex erbjudandet "köp 3 betala för 2" var ett riktigt trevligt erbjudande. Det blev lite påfyllnad i sommarförråden för dottern (se bildtråden).

Personligen passade jag på att förnya sockförrådet av svarta strumpor. Fem-pack (strl 37/39) på barnavdelningen inhandlades till mig x 3. Det finns stora barn också Glad

dotter född -08
  • pomola

Är det någon som har tvättat den röda t-shirten med massa ankare på?
    Jag vet att HOPE har köpt den (ser det i bildtråden). Det är säkert fler.

Jag har tvättat den idag och alla ankare är numera ljusrosa. De vita muddkanterna är fortfarande vita.
    Har tvättat den ihop med andra barnkläder som också är röd-vita. Tvättat enligt tvättråd.

För visst var ankaren vita från början?
    Måste nog reklamera den =(

dotter född -08
  • pomola
    FamilyGay skrev 2011-03-18 15:45:40 följande:

Beställde precis denna klänning på nätet. Tycker den är så fin. Billigt blev det dessutom med 10% + 25% +50kr i rabatt. Schysst att man kan kombinera alla erbjudanden på nätet.
    Kan man kombinera? Wow! Det visste jag inte.
    Vad är det för kod på 25% erbjudandet?

Tusen tack för upplysningen!
    dotter född -08
  • pomola
    zasata skrev 2011-03-18 21:28:12 följande:
    vilka är alla koderna?
    10% får du när du beställer online.
    50 kr rabatt när du handlar för 150 kr har koden: LCSE11123 (barnkläder), LCSE11121 (damkläder), LCSE11122 (underkläder)

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med 25%-rabatt koden. Man fick den via Traderas startsida, men nu hittar jag inte den. Kanske kan någon annan hjälpa till =)
    dotter född -08
  • pomola
    Elvipa skrev 2011-03-18 21:54:02 följande:
    25%  kod -  SEE1111
    Tusen tack!
    dotter född -08
  • pomola
    anette 81 skrev 2011-06-23 13:09:21 följande:
    någon som har den röda tröjan med ankare? t vättade den o dom blev rosa
    Jag hade den röda t-shirten med massa ankare. Den blev rosa efter tvätt (tvättade som man skulle, tror det var 60 grader). Det var inga problem att reklamera.
    dotter född -08
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11