Inlägg från: Elena 8 |Visa alla inlägg
  • Elena 8

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

undrar om lindex butik har rätt att öppna paketet man beställd på online?? skulle ha hämtat min paket men står på den en gul lapp! jag tror hon sa att de måste öppna den, men chefen var inte där.
    har använd 3 rabatt kod, men om de inte vill att man kombinerar rabatter varför registrerar annars och varför de skickar ut några samtidigt?? de får göra som ellos, hm, halens m.m. om koden registrerat har man rätt att få rabatter eller hur??  misstänker att de kommer att sälja om den till mig med bara en kod.
    har försökt att byta varor som jag bestälde på nätet men man fick inte + att de blir jätte sura eftersom man fått för mycket rabattGlad.

• Elena 8
    Norpan skrev 2011-06-30 22:08:48 följande:
    Vi fick en snarlik från Kappahl, den har vi använt en gång. Blöjbyten är SÅ osmidigt. 
    ja juste jag också köpte en på rea för 50 kr men lämnade tillbacka pga var för liten + att fanns inte knappar för blöje bytte.
  • Elena 8

jag tog 74 till min son som var 6-7 månader den var lite stor men funkade jag vikte upp lite men efter ett tag blev den bra.

• Elena 8
    Finesse skrev 2011-07-11 08:06:12 följande:
    Hittade dom.. 

Vad skulle ni ha på en bebis då? Fleeceoverall eller vanlig overall? Han blir 1 år 25 februari 2012.. Men fleeceoverallerna på lindex är bara upp till 80.. är lite orolig att dom är försmå innan dess.. hmm.. 
    de brukar få både lindex och kappahl vanliga overaller upp till 80 men de brukar vara ganska stora. funkar bra till mindre barn upp till 1,5 år , hm brukar ha två delar upp till 86 men jätte stora i storlek. jag hade tagit vanliga overall som är för bebisar som är lite mjukare och smidigare till de små.
  • Elena 8

skulle jätte gärna behova någon rabatt på hm om någon har?? 25% på en vara.

• Elena 8
    Finesse skrev 2011-07-11 11:17:30 följande:
    Fast min son är ju rätt stor.. tvådelat var mest fleece jag tänkte på då istället för att köpa en fleeceoverall.. vet inte vad som är smartast.. 
    du menar du ska ha den till vinter ?? eller bara till höst ?? de från hm är stor stora så även en som har stl 92 kan ha dem.
  • Elena 8

hm brukar ha storlekar upp till 86 kolla där sen!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11