Inlägg från: 7 michelingodingar |Visa alla inlägg
  • 7 michelingodingar

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

får man hänga på?

Älskar Lindex kläder och skulle kunna shoppa ihjäl mig på kläder till barnen där synd att äldsta nu är nästan 180 cm lång och på tok för lång för att kunna ha lindexkläderna så det är svårt o hitta ett bra ställe o köpa kläder på till honom!!!!
    fyndade lite häromdagen så hojta till om ni vill se bilder

• 7 michelingodingar

Tänkte höra med er, jag köpte en fix skaloverall ( hoppas det nu är en skaloverallTyst) är det någon som vet ifall den är vatten och vindtät???? har bild på den om det underlättar!!

• 7 michelingodingar
    Tänkte höra med er, jag köpte en fix skaloverall ( hoppas det nu är en skaloverallTyst) är det någon som vet ifall den är vatten och vindtät???? har bild på den om det underlättar!!
    har aldrig sett att fix har haft en skaloverall, är det något nytt, eller gammalt kanske?! Skrattande
    SkämsTyst jag köpte den på efter jul någon gång står fix active på och och den är liksom jättetunt fleece yttertyg och någon "glattig och prassligt" material med typ små hål invändigt!! och den är supertunn.
    här är några bilder på den, nån kanske vet vadför slags overall detta är

• 7 michelingodingar
    Mineo skrev 2011-07-27 08:35:36 följande:
    aha... en windstopperfleece! Vindtät ska den vara, men vattentät vet jag inte?
    tackar njae vattentät är jag med tveksam till pga fleecen
    HonSomVet skrev 2011-07-27 08:39:19 följande:
    Mja. Är det en skaloverall i bemärkelsen som att använda som regnkläder - nej. Det är med största sannolikhet en windstopper-overall. Dvs den håller mot vind. Jag skulle nog inte doppa ner en sådan i alltför mycket vatten.

Inga skalkläder har fleece på utsidan.
    haha näe jag var oxå tveksam till vattentät men tack för svar iaf då vetjag vad det är för en overall
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11