• imsel

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

MsKanga (eller nÅn annan) kan samma kupong, tex den du länkade till, användas av flera personer? Jag har inte heller fått kupong, varken på mail eller brev. (har dock inte shoppat där eller alls heller så..) Får kupongerna alltid på mail nu eller hur är det?

april 09 kom min bebbe
  • imsel
    lottizm skrev 2011-07-24 10:10:09 följande:
    Kupongerna är inte personliga så man kan ju skriva ut flera och ge till den man vill som har klubbkort om det var så du menade!

Ja, det var det jag funderade på, tack! Glad
    april 09 kom min bebbe
  • imsel

Jag tycker som så att tycker man en grej/kläda är fin så köper man det till sitt barn Solig

Och tack till Ms Kanga  för kuponglänken!
    Köpte ett par gråa byxor med stjärnor på idag med den rabatten Glad 
    Ville köpa en onepiece men det fanns såklart inte i hans storlek Rynkar på näsan 

april 09 kom min bebbe
  • imsel

Man kommer inte fram till plagget Sätt in en bild hit istället :-P

april 09 kom min bebbe
  • imsel
    Finesse skrev 2011-07-26 08:16:16 följande:
    Menar du länken jag la in eller?

Det var bara på iphonen jag inte såg visst Tungan ute
    Och inte funkar det att citera på den heller.. 
    april 09 kom min bebbe
  • imsel

Nån som vet om "regnoverallen" som Lindex kallar den, är samma som förra året?
    Har en sån turkos till sonen (då var det en stjärna nånstans på den) och den passar verkligen INTE vid regn!
    Fast det bara är blött ute så har han blivit blöt.
    Förstår inte hur dom kan kalla den regnoverall Förvånad
    Det står ju tom att den bara är vattenavstötande.. Borde heta vindoverall ist..    

april 09 kom min bebbe
  • imsel

Viktorsmamma: Jag vet inte om det är precis samma som förra året, men är det det så tycker iaf jag att den är värdelös :S Men på den overallen så stod det inget om att den var ens vattenavstötande. På plagget alltså för jag köpte i butik. Nu har sonen en skaloverall från pop som jag köpte när det var halva priset

april 09 kom min bebbe
  • imsel

Och attans att jag bara har mobilen nu när ni snackar om så många rabatter ;) Provade lägga i varukorgen.. En "onepiece" och ett par manchesterbyxor blev 258 Fick 74+74+38 i rabatter..

april 09 kom min bebbe
  • imsel

Jag tyckte jump-in overallerna såg så himla stora ut så nu beställde jag en 86/92 till sonen som brukar ha 92 och ibland 98 på vissa plagg..
    Inte kan den väl bli för liten? Vad tror ni? 

april 09 kom min bebbe
  • imsel

Åh petrol i velour?! :D Har ni sett dom snygga manchesterbyxorna förresten? Pösiga med muddar. Men jag undrar varför vissa färger bara fanns på flick resp. pojk-avdelningen på nätet... Tex de petrolblå fanns bara på flick..

april 09 kom min bebbe
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11