Inlägg från: finelinan |Visa alla inlägg
  • finelinan

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Någon som har tvättat äpple/päron kläderna? Hur håller färgen?

Vet inte om jag vågar tvätta sonens här hemma, vi har en dunder tvättmaskin som tvättar väldigt hårt och det funkar inte med kläder som inte håller färgen så bra...

• finelinan
    Hallontårta skrev 2010-03-12 12:22:26 följande:
    Luddiga? Jag har tvättat sonens flera gånger, möjligen är den multifrukt med vit bakgrund lite matt i färgen, annars tycker jag att de fortfarande är fina!
    Jag tror jag väljer att bara läsa din åsikt. =)

Men vågar nog inte tvätta de kläderna här hemma ändå. Antingen får de skickas med till min mamma som tvättar vår vittvätt eller så får det bli handtvätt. Tvättar rätt mycket av sonens kläder för hand. Favoriterna iallafall.
  • finelinan
    Smilla75 skrev 2010-06-17 14:44:19 följande:
    Ja, Lindex och KA, 249;.
    Jag hittar inga på hemsidan, men de har kanske bara i butik?
  • finelinan

Finns det någon som sett några bruna byxor någonstans? Då menar jag bruna byxor, inte mjukisar. Med mudd eller utan, men de ska vara utan tryck och andra konstigheter, i stl 92! Jag har ilat runt alla buti byxorker och hittar minsann inga!

• finelinan

Jag har varit runt överallt och letat svarta ENFÄRGADE strumpor till min son. I somras köpte jag ett fempack på H&M men de hade inte i en enda butik. Tillslut hittade jag på Åhlens.

• finelinan
    Line80 skrev 2011-02-04 21:21:16 följande:
    Baggybyxorna från Kappahl i bildtråden (sista inlägget), kostar de bara 50kr eller var depå rea?
    De var på rea. Tydligen inte så populära för det fanns massor kvar, både svarta och grå.
  • finelinan

Line80 skrev 2011-02-04 22:13:30 följande:
    aha vilken butik då? såg knappt nån rea alls på Kappahl i gallerian Sthlm idag!

Sveriges södraste KappAhlbutik, i Trelleborg! =)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11