Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Jag köpte 110 till min son som blir 4 i november (overall) och den blir perfekt. Han är ändå en lång kille men 116 skulle han drunkna i...

• JePaLuLi

Jag tog iaf 110 på overallen till sonen. Han är 104 cm och drunknade i 116. Jobbar på förskola och har sett alldeles för många fall där barnen har på tok för stora kläder och får begränsad rörelseförmåga

• JePaLuLi
    JePaLuLi skrev 2011-08-17 14:47:27 följande:
    Jag tog iaf 110 på overallen till sonen. Han är 104 cm och drunknade i 116. Jobbar på förskola och har sett alldeles för många fall där barnen har på tok för stora kläder och får begränsad rörelseförmåga

Ser att hela mitt inlägg inte kom med. Vad jag ville få sagt var att barn som inte kan röra sig får väldigt tråkigt. Dessutom värmer overallen inte som de ska när de är för stora.
    Är det så att sonens overall är för liten i februari, ja då lär vi köpa en ny. Jag tänker inte vara dumsnål på hans bekostnad.

Har nog också fem koder jag kan dela ut om nån blivit utan...   
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • JePaLuLi
    Lunas skrev 2011-08-18 10:49:11 följande:
    En liten fråga, om jag använder 30% på nätet nu, kan jag använda sen i affären oxå??

Ja det kan du!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Lucas & Linus ♥ღ¸.?°¯)★
  • JePaLuLi

Var och kikade på stjärnjeansen idag. Tycker inte det skiljde så mycket mellan 110 och 116 så jag ska köpa 116 till sonen. Beställer på nätet så man får rabatten :)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11