Inlägg från: Liten Mini |Visa alla inlägg
  • Liten Mini

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Jag bara älskar den nya all kids-kollektionen, Aspen cool. Blev besviken på monster-kollektionen och köpte inte ett enda plagg, men i denna vill jag ha ALLT. Men kan en kille ha mössan och vantarna? Älskar färgerna, men flätorna och hjärtanen kanske blir för mycket?

• Liten Mini

Det är ju tur smaken är som baken och att alla gillar olika. Jag har hittills köpt det mesta i All kids-kollektionerna, de har varit mina favoriter faktiskt, men just monster föll mig inte i smaken. Gillade inte färgerna...
    Men de grå-blå-röda i nya kollektionen är precis min smak.
    Fast jag tycker ändå de frångår temat "All Kids" lite, med tunika, skjorta, figursydd cardigan och mössa och vantar som jag inte kan bestämma mig om en kille verkligen kan ha. Meningen med kollektionen var väl kläder som alla barn kan ha, eller? 

• Liten Mini

Mina favoritfärger är blått och rött så det spelar väl in. För jag älskar den nya kollektionen. Fast jag tycker den är lite mer flick- och pojkaktig än de tidigare kollektionerna som varit just unisex. Med färgglada tiggts, jogging och tröjor. Fast min absoluta favoritkollektion från All kids var den med multirandiga plagg och rävapplikation, där köpte jag nog det allra mesta till sonen.

• Liten Mini

Lillkillen är 101 cm och väger 17,9 kg. Overallen är i storlek 110.
    Tror ni den räcker hela vintern? 
    Han brukar i och för sig ha sin värsta tillväxtspurt sommartid, och har vuxit rejält under sommaren. Jag kunde dessutom ta ett rejält grepp under rumpan. Förra året köpte jag storlek 98, men den växte han ur till januari, så jag fick köpa en 104 i slutet av säsongen. Vill inte behöva göra om det i år, men samtidgt vill jag inte att den ska vara så stor att han inte kan rusa runt i den heller. 

• Liten Mini

Jag tyckte själv att hans overall satt alldeles perfekt. Han har knappt något under heller. Får hoppas jag får tag på en i storlek 116 då, det var rätt så utplockat i storlekarna när denna inhandlades... Tack för hjälpen!

• Liten Mini

Min son hade Kaxs overall förra vintern, köpte den i mellandagarna då den jag köpt tidigare det året blev för liten direkt. Använde den typ dagligen  jan-mars (och så mellandagarna då). Han var alltid varm och torr, och det syns knappt att den är använd.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11