Inlägg från: Loppan boppan |Visa alla inlägg
  • Loppan boppan

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

lady in red skrev 2011-08-19 22:14:12 följande:
    Är så trött på att Lindex gör sina barnkläder för smalare barn . Kolla bara in många av taightsen,supersmala nertill. Min lilla knubbiga 4 åring passar tydligen inte i Lindex kläder längre,känns trist för jag gillar verkligen Lindex. Är det bara jag som tycker de gör stl mindre?

Tydligen ska tjejer i den åldern vara smala,för lillkillen är oxå en knubbis-men killmodet verkar över lag större i stl för han kan ha de mesta! 

Lindex är tyvärr kända för smala tjejkläder Helt vrickat och sjukt. Min smalis vill inte ha leggings därifrån längre ens
  • Loppan boppan
    Kristyr skrev 2011-08-19 22:36:09 följande:
    för smala barn? *hm..* tycker deras capri (heter det så till kille) är för stora/breda för min kille. Men då ska vi inte prata om HMs de fick jag dra åt så att nästan resåren tog slut i midjan. Då har jag inte en benget utan en normal kille tycker jag.

"kill" kläderna är normala/stora. Det är skillnad på flick och pojk i vår sjuka värld
  • Loppan boppan
    Lilaa skrev 2011-08-19 23:26:50 följande:
    trodde vattenavisande var bättre än vatten och vindtät
    Nä vattentät är alltid bäst =)
  • Loppan boppan
    Finesse skrev 2011-08-20 07:24:33 följande:
    Förstår inte riktigt vad ni klagar om. Jag här en normal stor dotter och hon kan ha Lindex tights. Kusinen hennes är ratt gulligt, 18 kg till 95 cm och hon kan oxå ha dom utan problem. Men det beror nog på vilken storlek. Skulle jag köpa forsmatt är det ju klart dom sitter dåligt.

Beror väl på vilka. ta 3 bet för 2 är ok men inte deras treggings och jeggings tex. Min dotter är 95 cm och väger 14,9 kilo
  • Loppan boppan

Det finns superoveraller från Molo och isbjörn som har 20.000 i vattenpelare.

2000 betyder 2 timmar i regn men den klarar knappast att man sitter i vattenpölar. Då skulle jag ta 5000 eller mer.  

• Loppan boppan
    lottizm skrev 2011-08-22 22:55:53 följande:

vad har ni för jacka till era barn på hösten när det är 3-10 grader ute?

Skaljacka och fleece under
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11