-
Fast det kan man ju ha om man har annat under istället... Vi har aldrg -25 här nere, dock en vinter som är 0-gradig till stor del..Finesse skrev 2011-08-03 08:54:10 följande:Så du har samma kläder vid 5+ som -25?
-
När det är 0 här är det ruggigt och fuktigt, ibland känns det kallare än -5..
-
oj, 86? Hur stor är din son? Min dotter är 14 månader och har storlek 80 och hon är inte jätteliten..Finesse skrev 2011-08-03 20:16:13 följande:oj då.. min hade 104.. nu har hon 116 å blir 4 i december..
Jag kommer ha 86 på overall till min son som är 5 månader nu -
oj, stor kille :) Vår tjej vägde 9,5 vd 1-årskontrollen!Finesse skrev 2011-08-03 20:58:59 följande:Han var 68 lång och 8 kg när han var 4 månader.. vet inte hur stor han är nu men han har 74 på alla kläder nu å 80 på vissa.. och det är ju ett tag kvar innan det är vinteroverall dax! Räknar med att han kommer växa mer..
-
Vet någon om Lindex kommer få in "pippitröjor" till barn i år igen? Vill så gärna ha en sådan till min dotter :)
-
Åh, har de? Vad kostar de där?Rocktroll skrev 2011-08-05 13:21:48 följande:Åhlens har ju annars pippitröjor med
-
blir så j-la trött på Lindex tjejkläder! Köpte en ny, fin tröja till min dotter, stl 86. Testar den på och då passar den NU.. Men hon har inte ens 86 i några andra kläder och det vi har testat av andra kläder som är stl 86 är stora som hus!
Jag har dock varken kvitto eller lappen som sitter på tröjan kvar.. :( Kan man byta ändå?
Ska ringa Lindex och skälla så fort de öppnar! -
Nej, TJEJkläderna är små... Har aldrig haft det problemet när jag handlat på killavdelningen!anette 81 skrev 2011-08-08 09:22:56 följande:jag köper 110, eller 116 i tröjor åt dottern som är 1m och 116 i velourbyxor, lindex kläder är små i storlekarna
-
Fast de kläder från pojkavdelningen jag handlat är oftast större än samma storlek i flickkläder!
-
Ser att ni pratar overall. Vi funderar på att köpa overall från name it. De har en jättefin med stjärnor på. Vi vill dock inte ha rosa stjärnor så det får väl bli blå, bara lite irriterande att ingenting kan vara helt neutralt..