Inlägg från: lady in red |Visa alla inlägg
  • lady in red

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Hej alla lindex älskareGlad.
    Här är yttligare en som diggar Lindexkläder!

Har lagt upp lite kläder på fb,men vet inte om det är ok att lägga upp en länk här till min sida,vad tror ni? Blir de borttaget då?

Har rensat lite i barnens garderober nämligen,men är knappats färdig änFlört.

• lady in red
    Tessou skrev 2011-04-03 20:09:01 följande:
    Vilken storlek säljer du?
    80/86 killkläder och 104-110 tjejkläder just nu
  • lady in red

Har en länk på min fl-sida om nån är intresserad av beg LindexkläderFlört. Uppdatering av mer kläder kommer snart så fort jag får tidGlad.

• lady in red
    lottizm skrev 2011-04-05 21:24:56 följande:
    Lady in red: hur är de jeansen i storlek? Såg dem i affären men gissar att de blir tokstora på min 13-månaders som bara är 75 cn
    Min kille är 18 månader,väger 13 kilo och är ca 83-85 cm lång tror jag och han har 86:or. Dom är nog rätt normala i stl skulle jag säga. Men dom är precis nu,så det blir att köpa 92:or till hösten.
     Ja,de blir nog tokstora på din 13 månadersFlört.
    Finns de inte på babyavd då? Har inte kikat efter.
  • lady in red
    finelinan skrev 2011-04-05 23:18:56 följande:
    Jag har fyra par i samma storlek av dem nu...=)
    Hehe,ja dom är för goa dom jeansenSkrattande. Tyvärr var 92 slut här på butiken,ska kika på nätet om de finns kvar i stl,då blir det nog att köpa 2 parFlört.
  • lady in red

Synd att man inte handlade jeanskappan när den fanns kvar,nu är den ju slutRynkar på näsan!
    Typist mig..

• lady in red
    Moonis skrev 2011-04-14 14:40:07 följande:
    Kan jag komma iväg kanske jag kan inhandla en till dig också, men ser inte ljust ut här Rynkar på näsan
    JA,om du kommer iväg får du gärna köpa en om det finnsFlört. Vet inte om hon skulle behöva 116 el 122? Hon har ju 116 på den flesta tröjor där,så antar att det skulle räcka..
  • lady in red
    Moonis skrev 2011-04-14 18:00:05 följande:
    Tyvärr har jag inte kunnat ta mig in på något sätt, synd men vi kan kanske hoppas att den hängs ut till nästa rea.
    Smög iväg med barnen till lindex nu på em när sambon gått till jobbetFlört. Och där fanns ingen jeanskappa kvar alls..och på nätet är det slut.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11