Inlägg från: principessan |Visa alla inlägg
  • principessan

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Oj skrev visst i bildtråden först...
    Men ville bara fråga om kupongerna man får från lindex! Jag har fått senast i september. Efter det har jag handlar overaller till barnen (2 st) mössor kläder till barnen och mig själv. Har dragit bonuskortet men inte fått någon reklam eller kupong sedan dess...! Min kollega har fått i alla fall 2 omgångar! Får inte alla kuponger? Och får man olika om man handlar för olika summa?

• principessan

Tack winters för svaret!
    Jag planerar ofta mina inköp så det med att dra kortet 3 gånger kan stämma. Men det låter ju skumt då min kollega har handlat för en betydligt mindre summa än mig så känns det rätt fräckt att hon får och inte jag för att hon har dragit sitt kort fler gånger. Får kolla med kundtjänst helt enkelt.

• principessan

Kedjor på ytterkläder har inte jag heller problem med! Köper typ allt på lindex till barnen där. Har även ärvt varann och inga problem då heller.
    Skulle bara säga att jag förmodligen inte fått mer kuponger för att jag flyttat. Fick en gång i eftersändning men inte mer. Var där å handlade idag men fick ändå 30%, fast ingen kupong! Bra bemötande tycker jag

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11