Inlägg från: tanucik |Visa alla inlägg
  • tanucik

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

TvåTrollsMamma skrev 2011-09-05 14:04:55 följande:
    Jackan är SEP31009 gäller till 30:e sep
    var gäller den koden?
  • tanucik
    TvåTrollsMamma skrev 2011-09-05 20:39:13 följande:
    på nätet på valfri barnjacka 50kr rabatt.
    på lindex då, eller? Förlåt hängde inte med tidigare
  • tanucik
    sarsparis skrev 2011-09-16 12:20:48 följande:
    Så kom det kuponger:) det går väl ändå inte att handla från tag 3 betala för 2 och få 50:- rabatt va?? det vore ju för bra för att vara sant isåfall......
    Det brukar stå "gäller endast ordinarie priser och gäller ej andra erbjudanden". Ta 3 betala för 2 är ett erbjudande. Men om det inte står så på kupongen har du rätt att kräva att butiken tar emot kupongen
  • tanucik
    finelinan skrev 2011-10-06 09:15:42 följande:
    Hur är Lindex överdragsbyxor (de för 179 kronor) jämfört med tex Po.Ps? Jag behöver ett par i 104 att använda nu innan vintern kommer bara, och vill inte lägga mer än max 200 kr. för det. Till våren har jag i stl 110 som väntar på användning, men de är helt för stora nu.
    Har inte testat lindex, men köpte på kappahl (också för 179 kronor) till sonen när han började på förskolan. I början kunde han inte gå, så jag köpte de för att han inte skulle slita ut alla vanliga byxor ute när han kröp. Han har krupit omkring i de i en månad och månaden efter har han mer eller mindre lärt sig gå, men ramlar en del fortfarande. Byxorna har klarat sig superbra, så slittåliga är de, sonen har ju krupit i de på asfalt.
    Igår sa dottern att hon frös på väg till förskolan i bara jeans, så vi åkte och köpte ett par till henne med. Kappahl har 25% på alla byxor just nu så jag betalade 134 kronor. Helt ok
  • tanucik
    Xgirl83 skrev 2011-10-22 18:27:46 följande:
    Det kom ett SMS om det. Fast när jag handlade idag så visste hon i kassan inte om det, men hon frågade kollegan och hon visste i alla fall det. Dåligt tycker jag, för då kan ju många missa rabatten.
    Elvipa skrev 2011-10-22 09:34:43 följande:
    Tack för koden!
    Varsågod!

Nu är alla koder slut.
    tack för koden
  • tanucik

FamilyGay- min dotter har haft en princessklänning fr lindex i över 1 år och den var hel. Hon lekte en hel del i den. Har även köpt princessklänningar från minisa och de har hållt väldigt bra. www.minisa.se/se/grp/prinsessklanningar.php  de är dock lite dyrare.
    Sen ang olika eller lika så föredrar jag likadana kläder, men fråga din äldsta dotter hur hon skulle vilja ha det.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11