För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Nyfiken bara; när ni skriver och frågar om någon har en rabattkod kvar på det eller det och så får ni det, hur funkar det? Kan jag också ta till mig den koden och använda den och hur?
Nyfiken bara; när ni skriver och frågar om någon har en rabattkod kvar på det eller det och så får ni det, hur funkar det? Kan jag också ta till mig den koden och använda den och hur?
Aha tack för svar! Webshop är det shoponline och så får ni kläderna skickade till butik? Om man använt internetkoden och fått rabatten avdragen när man gör sin beställning i webshoppen går den kupongen inte att använda i butik sen då? Ser se att den är använd?
Exakt en sån dress söker jag med!! Till tjej. Är oxå intresserad!
Hej, finns det några rabattkoder på Lindex nu? Tänkte lägga in en jättebeställning via shop on line med massa fina kläder till mina flickor. Någon som vill dela med sig??
Var inne på lindex.se igår och hittade massa fint till min tjej under "kommer snart". Är det någon som vet när "kommer snart" är????
Tack för svar ang "kommer snart". Nu en fråga kring det här med Lindexstorlekar som ju även jag upplever är små. Min dotter är 3 år och har 98/104 i klädet nu, klänningar och tunikor brukar jag köpa i 104. Kanske jag ska köpa de tunikor/ klänningar jag väntar på ska komma istl 110??? Eller blir de på tok för stora? Vet ej skillnaden på Lindex 104 och 110, skiljer det mycket?
En ytterligare klädesgråga gäller dock HM. hittade en sån fin beige klänning med hästhuvud på för ett tag sen, fanns bara en 86/92 kvar i min stad. Närliggande städer har kompisar kollat i och även där ej rätt storlek. Personalen sa at det var en poppis klänning så FÖRMODLIGEN skulle de få hem men visste ej säkert och ej när. Nån som sett denna nånstans i 98/104??
EllieGBG; du kan få köpa den rosa med en massa elefanter på och skicka till mig istället:) Stl 74. Skulle gärna vilja ha de rosa byxor till som matchas om man kollar på shop on line....
EllieGBG, ja den menar jag:)
EllieGBG: kläderna finns i min butik!!
EllieGBG; om det inte är för mycket besvär?! Så slipper vi ju frakten och så. Säg till annars. Men jättetack för din välvilja och hjälpsamhet!!
Tack EllieGBG!!
Lottizm; jag skulle absolut satsa på 92