För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Ang kläderna som skickas från Shanghai. Antingen är det stöldgods eller kopior. Det där råkar de flesta märken utför
Ang kläderna som skickas från Shanghai. Antingen är det stöldgods eller kopior. Det där råkar de flesta märken utför
Såhär lyder sms:et:
Höstens bästa! 20% rabatt på allt i butiken hela helgen. Tom 23/10-11, när du visar Lindex clubkort. Välkommen! Avreg? SMSa Lindex Stopp till 71160
Zasata: Ikea!
Kolla på deras hemsida. Står alltid om varje varuhus aktiviteter
Silverhaj - vet inte om du hade problem att reklamera men hade du det så tycker jag att du ska gå till ett annat lindex å reklamera! De måste ju kunna se på byxorna att de är använda så lite! Hade det varit så att din son dragit knäna i gruset några kilometrar så hade det ju synts på byxorna (ja det var lite överdrivet, men du fattar nog vad jag menar).
Jag jobbar själv hos en av lindex konkurrenter å sånna där saker stöter man ofta på. Ibland är plaggen "måndagsexemplar" men oftast är det bara riktigt dålig kvalité. Men det är otroligt viktigt för butikerna att ta den information som man får av kunderna när de kommer tillbaka med kläder och framföra det till dom som faktiskt utvecklar plaggen så de kan göra förbättringar mm
Joggy: min lilla tjej fick en del plagg från Boden i julklapp. Hon har inte börjat använda dem än men jag tycker att kvalitén verkar bra! Har ju bara känt och klämt på dem hittills
Jajja81: har du hittat jumpsuiten?? Va osäker på vad för storlek du skulle ha men de har fått in nu i min butik i tyresö