Inlägg från: Silverhaj76 |Visa alla inlägg
  • Silverhaj76

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Chetti skrev 2010-09-25 18:43:47 följande:

Shoppade på Lindex i SKHLM idag, de hade visst 20% rabatt på alla ytterkläder denna helgen.
    En glad överraskning, fick 160 kr i rabatt.

Det blev jackan ovan i strl 116 för sonen, ordinarie pris 399kr och ett par FIX termo byxor i storlek 116 för 399 kr ordinarie pris. Men betalade bara ca 640 kr istället för 800kr =)

Jag tycker FIX termobyxor är så bra!

Så nu har barnen ytterkläder, nu gäller det att hitta vinterskor, svårare att hitta rabatter på skobutiker, eller vad tycker ni?
    Fina kläder du shoppat Cehtti!!! Hej hej förresten, det var länge sen, hoppas ni mår bra ! Har du tänkt att Ellos har 50% på valfri vara?  De har ju bra barnskor, bla Kavat!
  • Silverhaj76

Är det någon som vet nåt om de billiga FIX overaller på T? Som skickas från Shangai eller nåt? Är det nåt att öita på eller kan det vara stöldgods?

• Silverhaj76

Ja vågar nog inte köpa trots bra priser. Orkar inte bli åtalad för häleri ... Men visst, priset är bra!

• Silverhaj76
    Xgirl83 skrev 2011-10-06 13:22:46 följande:
    Ja, i alla fall på nätet.
    Får man det ? Jag testade lägga en overall i varukorgen, det drogs bara 100.- Vad har jag gjort för fel då?
  • Silverhaj76

Hur tänker ni angående följande: köpte ett par jeans till sonen som kostade 249.-  Han har haft dem vid 3 tillfällen, och nu är det hål i ett knä. Byxorna är använda under overallen. Enligt mig -skitkvalite till överpris, men butiken tyckte det var inget konstigt. så nu blir det inga mer jeans för oss från Lindex. Jag kan ju inte låta bli att fundera- hur håller vuxen jeans i flera år?

• Silverhaj76
    busigsysterJenny skrev 2012-01-16 23:36:25 följande:
    Silverhaj - vet inte om du hade problem att reklamera men hade du det så tycker jag att du ska gå till ett annat lindex å reklamera! De måste ju kunna se på byxorna att de är använda så lite! Hade det varit så att din son dragit knäna i gruset några kilometrar så hade det ju synts på byxorna (ja det var lite överdrivet, men du fattar nog vad jag menar).
    Jag jobbar själv hos en av lindex konkurrenter å sånna där saker stöter man ofta på. Ibland är plaggen "måndagsexemplar" men oftast är det bara riktigt dålig kvalité. Men det är otroligt viktigt för butikerna att ta den information som man får av kunderna när de kommer tillbaka med kläder och framföra det till dom som faktiskt utvecklar plaggen så de kan göra förbättringar mm
    Nej, hon tog inte tillbaka byxorna. Sonen var med så han fick ju frågan vad han hade gjort så att det blev hål. Han sa "ingenting". Men butikschefen sa då att nej, det är inget fel på byxorna. Ja, påpekade att det är ju inget barn som kryper runt utan en kille på 7 år och han är noga med sina kläder.

en butikschefen kollade i datorn snabbt och sa att de inte hade några reklamationer på just de byxor. JAg tyckte att någon måste ju vara den första, dessutom är byxorna ganska nya i sortimentet, de är inte med på rea. Jag blev ju faktiskt sur för jag hade inte lagt ut 249.- på byxor som inte håller mer än 3 gpngers användning.
    Ska försöka hinna till en annan LIndex, maila kundtjänst för jag tycker det är inte ok. Att ens tjafsa med en kund om en sån liten summa! Mig har de ju förlorat som kund iaf, och säkert många andra också som jag kommer att berätta det till.
  • Silverhaj76
    winters skrev 2012-01-16 23:42:24 följande:

var det slitna jeans? för det var jag med om på kappahl en gång, fick nya och blev ombedd att komma tillbaka igen om det behövdes, men det gjorde det inte. när de är slitna kan det hända att de sliter på de lite för mycket så att tyget blir för tunt.

gå till en annan butik eller butiksbiträde eller hör av dig till kundtjänst för det borde ju vara omöjligt om de inte har använts utan overall om inte overallen inte är sönder oxå! Skrattande lycka till!

Nej, det är svarta slim jeans med stretch i , själva tyget är tunt. Men de är behandlade på något sätt då de ska vara rynkor på benslutet.
  • Silverhaj76
    winters skrev 2012-01-17 10:13:24 följande:
    trist, har aldrig haft problem med lindex, men det verkar vara väldigt beroende på vilken butik o expedit det gäller, tråkigt när det ska behöva vara så!

Tycker jag också! Att ens behöva försvara sig! Som om det är så kul och gå dit och klaga. Har inte haft tid att gå till en annan LIndex, kanske inte ens orkar... Men som sagt, inga Lindex kläder blir det framöver  
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11