Inlägg från: Mrs girl |Visa alla inlägg
  • Mrs girl

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

har precis beställt denna fina klänning till min lila tjej, hon ska ha den på nyårsafton  

Nu e våran sötnos här 8/7-09
  • Mrs girl

jag tyckte den var helt ok som dagis jacka, köpte en igår. ett tips är att använda rabattkoden som finns längre upp i tråden. blev betydligt billigare.

• Mrs girl
    Tessie2022 skrev 2012-02-03 21:10:23 följande:
    Är Fix och pop jackorna likvärdiga i storleken? Funderar vilken storlek jag ska köpa till dottern ! Hennes pop skaljacka till våren är i storlek 116 och där är lagom med växtmån så jag hade velat ha en Fixjacka som är ungefär lika stor att ha på dagis ;-P.. 
    dom är likvärdiga, va inne i affär och provade igår och min dotter hade samma storlek på båda märkena.
  • Mrs girl
    lottizm skrev 2012-02-03 21:56:42 följande:
    hur lång är din dotter? vet inte vilken storlek min son hade behövt, om jag nu bestämmer mig för jackan
    hon är ca 89-90 cm och vi har köpt 104 i jackan på fix, då var det ganska rejäl växtmån på den, 98 hade säkert funkat men jag vill gärna att den ska räcka en bit in på hösten också så den får vara lite stor i början. hon har 92 på sin vinteroverall från fix och den sitter perfekt nu. Hoppas du fick lite riktmärke.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11