Inlägg från: substitutet |Visa alla inlägg
  • substitutet

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

pp08 skrev 2011-03-25 09:22:27 följande:
    Någon som har köpt FIX skalbyxan (299,-) med 10000 vattenpelare? Är den bra? Storleksmässigt? Fungerar den bra utan hängslen?
    Tänkte köpa en 92a till min tjej som är ca 88cm/11.5kg. Har redan en 92 jacka som ligger och väntar till finare väder (med bra växtmån).  Har ju en 25% kupong kvar som jag tänkte utnyttja
    Jag har köpt de till min kille på 2,5 år. Är jättenöjd! Jättesmidiga och tåliga! Tycker de funkar utan hängslen, vi kan inte ha byxor som är beroende av hängslor dåsonen bara ta ändå :) Vi har strl 104 till honom och han kan väl vara ca 98 cm och 17 kg. Han har även 104 i skaljackan och fleecejackan så att köpa samma storlek i byxa som jacka låter bra :)
    ♥ Albin -08 ♥ Ebbe -11 ♥
  • substitutet
    jannah skrev 2011-07-29 18:18:45 följande:
    Finns det nån vänlig själv som har en ny rabattkod på 2-pack babystrumpor på köpet vid köp av ett babyplagg? Tror det ska finnas en ny i LIberos Up&Go-paket, har tyvärr inte hunnit hämta ut mitt än... Obestämd Ska beställa ett set med klänning och tights till lilltjejen, och det skulle ju vara himla fint med matchande strumpor! Glad
    B31003

Gäller tom 7/8
    ♥ Albin -08 ♥ Ebbe -11 ♥
  • substitutet
    leias skrev 2011-08-02 15:30:51 följande:
    Någon som provat fixoverallen i år?
    Hade den förra året och var jätte nöjd förrutom att jag upplevde den lite trång i mudden längst ner på armen,

Såg att de hade 1 bamse overall och ytterligare en variant. 
    Jag tyckte inte mudden var för tight. Sonen fick själv ut händerna iaf =) Nu har vi iofs en strl större än vad han har i vanliga kläder så det kanske är därför =)
    ♥ Albin -08 ♥ Ebbe -11 ♥
  • substitutet
    Maj Gajs skrev 2012-01-25 11:58:25 följande:
    SEL03005 ger 50 kr rabatt
    Finns den för utskrift oxå eller gäller den bara i webshopen?
    ♥ Albin -08 ♥ Ebbe -11 ♥
  • substitutet

Kaxs skaljacka drar åt det lilla hållet ja! Fick ta 116 till sonen som är ca 104 lång och 19 kg tung

• substitutet

Loppan Bobban: Det borde det göra. Mätte 110 och 116 mot varandra och det skilde inte så mycket mellan dem!

• substitutet

Fix överdragsbyxor är de bästa vi någonsin haft! Helt vattentäta och jättesmidiga att röra sig i! Love them :)

• substitutet

De som kostade 299 och är tunt fodrade är de vi har :) Har det varit för kallt att bara ha dem har vi haft ett par fleecebyxor under bara :)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11