Inlägg från: zingoalla |Visa alla inlägg
  • zingoalla

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Kan jag be er om en udda sak?
    Jag har ett problem o det är att jag är färgblind, alltså svårt kombinera ihop så dottern blir fin. Tänkte handla lite på lindex ur deras ta 3 betala för2 sortiment. Men vet inte riktigt vad jag ska handla tyckte det var svårt kombinera tröjor o tights så det inte skulle se" pyjama"s aktigt ut.
    Kan ni kombinera ihop några set åt mig? går ju bra ur vanliga sortimenetet oxå, men tänkte så billigt som möjligt
    Har en dotter å köper nu stl 92

• zingoalla
    h80 skrev 2011-08-26 17:57:23 följande:
    måste det vara tröja/tight? eller går det bra med tröja/byxor?
    går bra med tröja byxor
  • zingoalla

hoppade bara in här nu. Vad menar ni kan man använda alla rabatter samtidigt??Är det när man handlar på nätet då??

Hittar inte mina kuponger, är sjukt dålig på att använda dom men nu blev jag väldigt nyfiken. Snälla hjälp mig förklara hur ni menar Vill oxå handla billigt o älskar lindex kläder

• zingoalla

Ok nu har jag laggt en beställning men kan inte betala !???
    Man måste väl kunna betala med sitt lindexkort?
    Det händer inget när jag trycker bekräfta o betala, har gjort det 2 gånger nu men får ingen bekräftelse på att det är betalt? Måste man betala via annat kort?

• zingoalla

tänk om det blev dubbelt läste att man ska få en orderbekräftelse som kan ta upp till 24 timmar? tycker det borde stå något på beställningsidan att det gått fram eller?

• zingoalla
    skrotis78 skrev 2012-03-01 07:49:46 följande:
    Ja man kan kombinera dem på nätet. Jag brukar betala med Visakortet då får man en bekräftelse direkt på mailen.
    kunde bara kombinera 2 kupongkoder

Jag får väl ringa kundtjänst o fråga vad som hänt när dom öppnar,vill ju betala med lindexkortet just nu
  • zingoalla

ringde kundtjänst ingen order inne, när jag försökte med dom i luren kom system fel upp.
     skulle logga ut o in igen men kommer inte ens in på lindex startsida där man ska logga in nu.

Undrar om det är för att jag försökt med alla koder? Hoppsan isf

• zingoalla

aj då, kan dom markulera beställningen? Jag fick igenom beställningen men kunde ej betala med lindexkortet utan fick ta mitt vanliga betalkort.
    använde 2 koder med 30 % rabatt på vid köp av fler än 3 plagg
    Verkligen synd om dom spärrat detta, då jag nyss( i morse) såg hä i tråden att man kunde göra så.

• zingoalla

Skit oxå, min order oxå markulerad kan dom verkligen bara göra så? Visst ok kanske fel använda fler kuponger, men det är väl deras fel som har det problem med shoppen? Känns ju ändå trist när man fått orderbekräftelse o allt o dom sen tar bort det

• zingoalla

Hämtade ut mitt paket idag 16 plagg för 600, så nöjd även om det var "bara" baskläder ur deras ta 3 b 2 sortiment

• zingoalla
    anette 81 skrev 2012-04-01 07:23:05 följande:
    med någon kod?

Ja det var när dom hade 50 kr rabatt om man handlade för 150
  • zingoalla

Brukar dom inte ha handla barnkläder för 150 och få 50 kr i rabatt eller nåt sånt på lindex  denna tiden på året? Nån som har koll? Hade ju vart perfekt nu, dottern har visst växt

• zingoalla
    star67 skrev 2012-10-22 16:13:01 följande:
    jo köp för 400 för 100 kr fick jag idag
    å har inte jag fått. vad är det för kod på det?
  • zingoalla

fick sms från lindex om att handla för 400 och få 100 i rabatt men stod bara i butik. nån som vet om det gäller på nätet? eller fått nån kod som gäller på nätet?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11