-
-
Gäller koden bara på nätet?backi2008 skrev 2011-12-09 08:37:31 följande:25% på ett helt köp på Lindex fick jag precis på mailen, tom 12/12
kod SEE1149 ( om jag kommer ihåg rätt, sitter m mobilen nu och tittade bara snabbt på mailet).
-
Loppan boppan: anger man bara koden i kassan när man handlar??
Skall handla i butik imorgon:) -
Jag skall beställa en jacka från lindex, fix vind- och vatten täta jacka.
Men hur är dom i stl?
Någon som vet?
Dottern är ca 92-94 lång och smal. Hon har stl 98 på tröjor och byxor från lindex.
Sen en fråga till er som har beställt och varit tvungna att retunera saker via post, var det smidigt eller bara krångligt?? -
Testade hennes vinterjacka som är från lindex, fix och den var något stor än och den är i stl 92. Testade även hennes vindfleece som också är i stl 92 och den är också något stor. Satsar på att köpa även denna i 92 och hoppas den passar=)Loppan boppan skrev 2012-02-23 18:22:45 följande:ta 92! Min dotter är 99 cm och drunknar i sin 98 än =)
-
Någon som vet om KappAhl har några giltiga koder nu??
-
Hur är kappahls skalbyxor? Håller dom vad dom lovar?
-
En fundering bara.
Är det inte viktigast att det är hög vp på byxorna än på jackan? Jag tänker att dom blir ju blötare om byxorna än om jackan och hur ofta är man ute i hällregn det är väll då jackorna blir blöta om dom inte lägger sig i en pöl och över bröstsimm;)
Jag har fix (vp?)skaljacka och kax skalbyxor med 10000vp till dottern.