För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Hjälp!
Snorky: Merci! Förhoppningsvis kanske jag får ett äkta sms imorgon men ifall jag inte får det borde det där ju duga fint :)
Går det att använda 25% på ett köp i fysisk butik också och i sådana fall hur gåt man tillväga?
Är förresten medlem i Lindex Club men har då inte fått hem något erbjudande :(
Någon som har någon koll på om Lindex har någon rabattkupong som gäller på underkläder ute nu? Helst med % på ett helt köp.
30% på valfri vara på Kappahl.se kod: 43171
Kupongerna som kom var 30% på valfritt damplagg och 25% på vardera herr/barn.
Har gjort två beställningar med båda koderna och det verkar ha fungerat. Inte nu för att jag hämtat upp något ännu (står order under behandling) men antar att de gått igenom. Det verkar för övrigt som att koderna gäller med varor från outleten också.
Någon som vet vilken vattenpelare det är på årets överdragsbyxor från Fix? (de för 299 kr). Hittar ingen information på plaggets lappar om det. Undrar för att jag hittade ett äldre par i butik idag och där stod det nämnt att vp var 10 000 så skulle behöva veta om det är vettigt att byta det par jag köpt mot det äldre paret eller om vp är samma bara det att de tagit bort vp från märkningen den här säsongen.
Skulle också gärna veta om någon haft de omtalade överdragsbyxorna och vad de tyckt om dem.
Någon som skulle kunna rekommendera några bra vinterhandskar (åt en treåring) åt mig? Vet inte vad jag skall välja...
25% på ett helt köp från Lindex (gäller ej Missoni)
li12se10
(osäker på om det är en personlig kod men tror den skall funka för alla)
Ta 2 betala för 1 på reavarorna i Lindex webshop.
Har inte fått något meddelande om det utan såg det av en tillfällighet alldeles nyss.
30% på valfritt damplagg tom 31/10 SELC12421 (Ej Missoni)
30% på valfritt barnplagg tom 31/10 SELC12423 (Ej Missoni)
30% på valfr. underklädesplagg tom 31/10 SELC12422 (Ej Missoni)
Någon som fått några erbjudanden på sista tiden?
Har inte fått något på jättelänge nu och är sugen på att handla lite :(