Inlägg från: mère de R |Visa alla inlägg
  • mère de R

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Boosse skrev 2012-02-05 15:16:15 följande:
    Tycker att kaxs gröna jacka var superfin, om det stämmer överens med den gröna nyansen som man kan se på internet. Men är de dem ni pratar om som bara har 5000 i vattenpelare? Någon soom vet om det kommer matchande byxor till? Min dotter är så fin i grönt :)
    Var på Kappahl idag och tittade på skalkläder. Det finns 2 sorter, en Kaxs proxtec som har 10000 vattenpelare och en vanlig Kaxs med 5000 vp. De är ganska små i storleken så jag köpte 110 i jacka och 104 i byxor till en kille på knappt 90 cm. Den gröna färgen är jätte fin, mörk, klargrön. Hade kuponger så jacka, byxor och mössa kostade 638 kr. För den summan hade jag inte ens fått jackan från POP och det är samma vattenpelare på dem.
  • mère de R
    anette 81 skrev 2012-02-17 08:25:27 följande:
    vad kostade jackan? funderar på om dom på hemsidan är 5000vp el 10000vp

De på hemsidan har 10000 vp (grön och röd med gula detaljer och de tvåfärgade). De med 5000 fanns i turkos och rosa tror jag. De såg annorlunda ut i fickorna och dragkedjorna. Det konstiga var att bägge modellerna kostade 399 kr.

maadicken skrev 2012-02-17 09:18:24 följande:
    Samma här, får inte ens kuponger på mailen längre
    Resultatet av det blir ju att jag inte handlar där längre, men innan jul var jag där och handlade utan kupong för ca 1000 kr. Räknas inte det tro? Måste man handla flera gånger i månaden för att få nån rabatt?
    Fick smset om alla hjärtans dag och tidigare sms och mail om rea som har varit, men rabattkuponger har jag inte fått sen oktober.
    Samma här! Har inte fått sen oktober/november. Jätte dåligt eftersom jag handlar jätte mycket kläder där.
  • mère de R

Handlade i butik igår och fick bara 30% rabatten. Jag tyckte att jag ändå fick en jätte bra rabatt. Testade ikväll på onlineshoppen och en beställning på över 2000 kr slutade på 975 kr (10 plagg varav ett är den fina vårjackan) Ska lämna tillbaka jackan och tröjan jag köpte igår. Synd att jag hann ta på mig jeansen. Mycket nöjd, kommer att sova gott inatt

• mère de R

Fick mejl om att min beställning har makulerats Surt att det verkar funka för vissa men inte andra. Får lägga en ny beställning med bara 30% rabatten och bara ta det allra nödvändigaste.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11