• Lilaa

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Kan någon skriva koderna till kuopngerna?

• Lilaa
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-03-25 21:50:31 följande:
    Åhh jag som planerat att åka till lindex ikväll och shoppa då de hade 25% på ett helt köp. Hade tänkt köpa Bamse Galonställ x 2, kortärmade bamsetröjor, amningsBH + trosor åt mig själv mm men tji fick jag! Fick besök och sen skulle lillkillen amma en timme och sen var det för sent att åka suck hoppas på en 25% kupong snart istället då eller om nån av de andra butikerna kör 25% snart eller har alla kört just ikväll?Nån som vet när Gränby i Uppsala har sin 25% kväll, inte i kväll hoppas jag??
    Alla har väl inte 25 % samma dag? Bäst är väl att ringa och fråga.
  • Lilaa
    Tullemi skrev 2010-04-19 21:17:00 följande:
    Nu har jag kanske missuppfattat, men ni menar fortfarande KappAhl va? Jag fick ju 2 kuponger idag, de satt i ett litet häfte och kupongerna gäller till 3/5 och på ord.priser.
    jag fick inte den rabatten men däremot 25 % på ett helt köp den 23-24 april
  • Lilaa
    Tullemi skrev 2010-04-27 20:00:56 följande:
    LC10163
    Tack så mycket
  • Lilaa

Vad tycker ni om Emil i Lönneberga kläderna? Funderar på att köpa en t-shirt men på nätet hittar jag inte t-shirten med print när de är i byn. Nån som sett den?

• Lilaa
    rebmetpes skrev 2010-04-28 12:46:31 följande:
    jag har inte handlat mycke på lindex i år, men jag fick sms i dag, så det stämmer inte
    Samma här
  • Lilaa

vad konstigt. Jag la in 3 plagg som ingår i tre2 erbjudandet men det billigaste plagget dras inte av. Nån som har en teori?

• Lilaa

Någon som vet varför jag inte kan använda värdechecken på 50 kr på internet? När jag knappar in koden så står det att den ej är giltig?

• Lilaa

Vad tycker ni om de nya muminkläderna? Jag tycker de är lite tråkiga.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11