Inlägg från: Allrona |Visa alla inlägg
  • Allrona

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

ÖNadja skrev 2011-01-14 14:47:32 följande:
    nån som vet är åhlens startar?
    Det var ta 3 betala för 2 på delar av rean idag.
  • Allrona

Sessan - min dotter går där. Kläderna varierar från balettdräkt till mysbyxor/leggings och t-shirt till träningskläder från stadium. Man kan nog ha i stort sett vad som helst

• Allrona

Ni som verkar ha koll. Vilka vind/regnställ är bäst till våren till en 6-åring? Lindex, kappahl eller stadium? Vill ha hög vattenpelare så hon slipper galonisar och BRA kvalitet (för jag tror typ att de krälar på marken hela dagarna om man ska gå efter hur hennes termobyxor från Fix ser ut efter en säsong! )

• Allrona
    Allrona skrev 2011-03-25 16:30:11 följande:
    Ni som verkar ha koll. Vilka vind/regnställ är bäst till våren till en 6-åring? Lindex, kappahl eller stadium? Vill ha hög vattenpelare så hon slipper galonisar och BRA kvalitet (för jag tror typ att de krälar på marken hela dagarna om man ska gå efter hur hennes termobyxor från Fix ser ut efter en säsong! )
    Jag menar alltså skaljacka och överdragsbyxor.
  • Allrona

Ja jag vill inte heller att min 6-åring ska ha trekantsöverdel. Vi hittade en bikini på hm som vi båda tyckte var fin

• Allrona

Yosa - sorry såg inte att du var ute efter 134, min dotter har 128 och där fanns det en fin. Men på hm är ju 128 fortfarande småbarnsavdelningen. Kan inte förstå varför de envisas med att göra trekantsbikinis till så små barn. Det är första året min dotter öht får ha top på bikinin, fattar liksom inte varför en tvååring ska ha bikinitop. Iof behöver inte en 6-åring det heller men det har varit mycket tjat och nu förhandlade vi så hon fick en top jag tyckte var ok.
    Men jag har för mig vi såg en bikini på kappahl som hade sporttopsöverdel så kolla där också.

• Allrona

Funkar 30% på hela köpet bara en gång? Försöker göra en till order men då funkar bara ta 3 bet för 2 koden.

• Allrona

Jag har kunnat byta plagg i butik utan kvitto. Man kan inte få kontanter men att byta till likadana shorts i en annan storlek borde inte vara något problem.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11