Inlägg från: zuperduperme |Visa alla inlägg
  • zuperduperme

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Hej.
    Är det någon som vet om man kan ansöka om lindexkortet med kredit på deras hemsida? eller måste jag göra det i butik?

• zuperduperme
    winters skrev 2010-05-26 10:31:20 följande:
    Nu är 3f2 tillbaka på sajten.Jag fick hem en ansökningslapp för kreditkortet i sista Lindex-utskicket, men det går inte på sajten vad jag vet, annars är det nog butik som gäller.
    Jag hittade de på lindex.se efter mycket letande, men vet inte om de funka då de krånglade så mycket.
  • zuperduperme
    2 små prinsessor skrev 2010-05-27 19:17:38 följande:
    Funderar på att köpa det till min tös, tycker det passar till bägge
    ja de gör den nog. men min sambo gillar "tjejiga" kläder. och igår kom jag hem med ett grönt sett, så jag ska nog inte utmana hans tålamod för mycket {#lang_emotions_wink}
  • zuperduperme
    star67 skrev 2010-06-08 20:57:46 följande:
    så fina sängkläder men tyvärr dyra Rynkar på näsan någon som vet annat ställe som har fina säng kläder men lite biligare kanske Flört
    de dära jag tycker är jätte fina.
    www.barnparadiset.se/product.php?id_product=2...
    www.barnparadiset.se/product.php?id_product=1...
    www.barnparadiset.se/product.php?id_product=7...
    www.barnparadiset.se/product.php?id_product=2...
    hemtex har fina barnsängkläder både till vanlig säng,vagga och splälsäng
  • zuperduperme

Jag var på lindex idag och handlade lite av 3för2 plaggen. min sambo va väldigt nöjd med min shopping för en gångsskull. ett riktigt kap enligt honom Flört så nu kan ja ju alltid handla lite extra när jag är där.

gållande pojkar i rosa och diverse så älskar min gudson rosa, när han fyllde fyra nu så ville han ha en prinsessklänning, och de fick han. jag tycker att de e så löjligt med att killar inte kan ha rosa mm.
    och de där med klänningar mm går väll alla barn igem? eller?

• zuperduperme
    Snorky skrev 2010-08-05 23:39:27 följande:
    Jag tycker faktiskt att köpa en docka till en pojke är samma sak som att köpa en bil till en flicka... fattar inte varför det ska vara ok med att en flicka leker med bilar men inte en pojke med dockor i mångas ögon. Förstår inte hur föräldrar tänker som förbjuder söner att leka med dockor tex.
    Jag har köpt dockor till mina pojkar o andra "tjejsaker" för att de ska få en så neutral uppväxt som möjligt, men de har inte varit så intresserade... o visst... fine... men de har iaf haft valmöjligheten.

Klänningar har aldrig mina söner visat intresse av, men jag tror det är väldigt olika och jag tycker att har de intresse av något ska man uppmuntra det så länge det inte skadar. En princessklänning kan ju göra de jättestolta och de känner sig fina. Men det är löjligt att sätta upp regler vad som är okej och inte...

vår grannes son fyllde ett nyligen, och han älskar min dotters docka och dockvagn. sp vi köpte en blå sulky och en pojkdocka. färgen på sulkyn och könet på dockan spelade varken mig eller mamman roll men min sambo och pojkens pappa ville ha det så

• zuperduperme
    Madeleine skrev 2010-08-10 23:24:17 följande:

Jag har ett par av dessa, tror ni jag får bra för dem på tradden? Tycker de är urtuffa? Vad tror ni jag kan få?
    vilken storlek är de? dom e skit tuffa men ofta beror de på storlek
  • zuperduperme

ska köpa velour byxor på linex till min flicka idag. hon är 84 cm lång. ska jag ta 86 eller 92? va tycker ni?

• zuperduperme
    lillronya skrev 2011-04-13 19:51:16 följande:

Lägger mej i och stoppar in en bild på finaste kappan som jag tror de t pratas om.

Fanns i 86-122

den köpte jag idag för 90 kr till min lilla sessa. stod och speglade sig länge i den :)
  • zuperduperme
    lillronya skrev 2011-04-13 20:18:57 följande:
    Åh vilket fynd!
    Jag gav det dubbla men var ändå nöjd.
    ska ja erkänna så slank den grön/rosa oxå med hem. perfekt som reserv på förskolan.
    dock måste kappan vara rätt liten i storlek då jag tog 104 till min 20 månaders tjej. vist hon e stor men ändå
  • zuperduperme
    lillronya skrev 2011-04-13 20:23:12 följande:
    Ja den är liten, för A har 110 i den och den är ju alldeles lagom.
    Hon har nog inte 110 i så mycket annat.
    tur att de inte va ja som va knäpp då Flört
  • zuperduperme

Försöker lägga en beställning med 30% koden. Den registreras men det dras inte bort några 30%. Vad gör ja för fel

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11