För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Hej.
Är det någon som vet om man kan ansöka om lindexkortet med kredit på deras hemsida? eller måste jag göra det i butik?
Hej.
Är det någon som vet om man kan ansöka om lindexkortet med kredit på deras hemsida? eller måste jag göra det i butik?
Jag var på lindex idag och handlade lite av 3för2 plaggen. min sambo va väldigt nöjd med min shopping för en gångsskull. ett riktigt kap enligt honom så nu kan ja ju alltid handla lite extra när jag är där.
gållande pojkar i rosa och diverse så älskar min gudson rosa, när han fyllde fyra nu så ville han ha en prinsessklänning, och de fick han. jag tycker att de e så löjligt med att killar inte kan ha rosa mm.
och de där med klänningar mm går väll alla barn igem? eller?
vår grannes son fyllde ett nyligen, och han älskar min dotters docka och dockvagn. sp vi köpte en blå sulky och en pojkdocka. färgen på sulkyn och könet på dockan spelade varken mig eller mamman roll men min sambo och pojkens pappa ville ha det så
ska köpa velour byxor på linex till min flicka idag. hon är 84 cm lång. ska jag ta 86 eller 92? va tycker ni?
Lägger mej i och stoppar in en bild på finaste kappan som jag tror de t pratas om.
Fanns i 86-122
Försöker lägga en beställning med 30% koden. Den registreras men det dras inte bort några 30%. Vad gör ja för fel
Det har jag gjort
Ja jag är ju det. Har alltid funkat tidigare. Konstigt