Inlägg från: Coca cola light |Visa alla inlägg
  • Coca cola light

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

winters skrev 2010-03-11 22:20:18 följande:
    Jag fick en inbjudan till VIP-kväll på min Lindex-butik (Kungsbacka) på torsdag. 25 % på ett helt köp! :) Ska alla Lindex-butiker ha det?
    Min butik har den 18/3 och jag fick en inbjudan när jag handlade häromdagen. Tyvärr är det så himla utplcokat på babyavdelningen så jag hoppas så att de fyller på till dess. Hittade inte en enda body i strl 74.
  • Coca cola light

Var på Lindexclubkväll igår och fyndade en del. Jag köpte flera stycken bodys från Bamse och kom på att det var tryck på nästan alla jag köpte. Hur brukar Bamsetrycken klara sig, spricker de lätt? Köpte nämligen en strl för stor och det är kanske en idé att tvätta de redan nu för att se om de spricker så att man lätt kan reklamera. 

• Coca cola light
    Evve81 skrev 2010-07-27 15:24:03 följande:
    MEn ÅH jag som handlade IGÅR KVÄLL!!!!!!! Från Lindex hemsida alltså!
    Lägg en till order och så lämnar du tillbaka de kläderna du köpte igår.
  • Coca cola light
    AnnaFreja skrev 2010-07-28 10:36:03 följande:
    gäller det hela landet?
    Jag har ringt till Norrtälje och Arninge och eftersom båda butikerna hade börjat tar jag för givet att det gäller hela landet.
  • Coca cola light

Min dotter var 93 cm lång i april och borde ha växt lite sedan dess. Hon har 98 i vanliga kläder. Vilken storlek hade ni tagit i overall, 98 eller 104? Provade förra årets bamseoverall i strl 92 på henne idag och den var liten.

• Coca cola light

Kan man häva en redan lagd order? Jag beställde Fixoverallen igår och idag var jag på loppis och fyndade 4 stycken overaller för 20 kr styck. Två från Hm, en från Lindex och en av märke jag inte känner igen. En i storlek 98, två 104 och en 110. Det bästa av allt var priser samt att jag kände igen säljaren sedan öppna förskolan. Nu känns det dock lite onödigt att även köpa Fixoverallen.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11